تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6
درپی اولین سفر استانی رئیس قوه قضائیه به ایلام؛

درخواست های مردمی از رئیس قوه قضاییه

  • کد خبر : 1689
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
درخواست های مردمی از رئیس قوه قضاییه
در اولین سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان ایلام، تعدادی از مردم با تجمع درمیدان دادگستری درخواست های خود را از رئیس قوه قضاییه بانصب پلاکارد وتحویل نامه به نمایندگان مستقر دراین مکان خواستار شدند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، در نخستین سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان ایلام، تعدادی از مردم با تجمع درمیدان دادگستری،درخواست های خود را از رئیس قوه قضاییه درزمینه های مختلف بانصب پلاکارد وتحویل نامه به نمایندگان مستقر دراین مکان خواستار شدند.

عده ای هم با ورود به ساختمان دادگستری با معاونین قوه قضاییه ملاقات عمومی داشتند که لازم بود دادگستری استان برای مردم شهرستان های مختلف نمایندگانی اعزام تا به درخواست های مردمی رسیدگی و نامه ها و درخواست های مردمی هر شهرستان جمع آوری می کردند.

تعدادی از مراجعه کنندگان درمقابل دادگستری استان ازشهرستان مختلف استان بودند که دراین شرایط سخت کرونایی، شاید مناسب نبود که به مرکزاستان مراجعه کنند؛ صف مراجعه کنندگان برای ملاقات با معاونین قوه قضاییه بدون رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی بود که جا داشت ستاد مدیریت کرونا استان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام دراین مکان مستقر و توصیه های لازم را ارائه می دادند.
شایان ذکر است دراین اجتماع تعدادی ازکارگران اخراج شده شرکت نفت مهران که مدت ۴ ماه است از کار اخراج شده اند نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0