تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
4
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام :

دشمن با ابزار رسانه در مبارزه علیه نظام اسلامی صف‌آرایی کرده است

  • کد خبر : 2846
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
دشمن با ابزار رسانه در مبارزه علیه نظام اسلامی صف‌آرایی کرده است
سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست بصیرتی و هم اندیشی اصحاب رسانه گفت: ارتباط مناسب برقرار کردن با رسانه ها برای ما مسئولان یک اولویت است و هیچگاه درصدد حذف رسانه ای یا گزینشی عمل کردن در مورد رسانه نبوده ایم.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست بصیرتی و هم اندیشی اصحاب رسانه گفت: ارتباط مناسب برقرار کردن با رسانه ها برای ما مسئولان یک اولویت است و هیچگاه درصدد حذف رسانه ای یا گزینشی عمل کردن در مورد رسانه نبوده ایم.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی دارد و وظیفه ماحفاظت از این دستاوردها است اظهار کرد: رسانه ها باید با نگاه واقع بینانه از همراهی دشمن پرهیز کنند چراکه دشمن از هر حربه ای برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند.

وی ادامه داد: زمینه سازی و اجرای بخشی از حوادث اخیر نشات گرفته از سرویس های آمریکایی بود، چرا که طی سالهای پس از انقلاب دشمنان درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) بیان داشت: کمپین‌های که در فضای مجازی به وجود می آید یک کار برنامه ریزی شده است که دارای بودجه و اعتبار برای راه اندازی و هدایت اهداف دشمنان است.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر دشمنان نظام با تمام توان به صحنه آمدند، این بار آمدند که کار انقلاب را تمام کنند اما بصیرت و آگاهی که در بین مردم به وجود آمده خود را از اغتشاش گران جدا کردند.

وی بیان کرد: خود بزرگ بینی و خود کم بینی برای یک رسانه سم است اگر نفاق در بین رسانه ها حاکم شود به یک معضل بزرگ تبدیل می شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: رسانه های دشمن قطعا با یک شیوه دیگر یه میدان خواهند آمدند و درصدد هستند که اقشار مختلف را با خود همراهی کنند.

سردار شاکرمی تصریح کرد: دشمنان هرآنچه را که در چرخه داشتند به میدان آوردند اما نتوانستند در این مرحله موفق شوند و نا امید شدند.

وی با اشاره به اینکه شاهد کشف سلاح های زیادی در نقاط مختلف بودیم این نشانگر عمق کار است چرا که لیدزهایی که پرورش داده بودند سعی داشتند اوضاع جامعه را متشنج نمایند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2846

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0