تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
5
 مدیرکل کمیته امداد ایلام:

رتبه سوم کمیته امداد ایلام در زمینه ایجاد اشتغال و خودکفایی در بین ۳۱ استان کشور

  • کد خبر : 2396
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
رتبه سوم کمیته امداد ایلام  در زمینه ایجاد اشتغال و خودکفایی در بین ۳۱ استان کشور
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کسب رتبه سوم این نهاد در زمینه اشتغال زایی برای نیازمندان استان در بین 31 استان کشور خبر داد.




به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، رضا طاهری اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد حوزه اشتغال و خودکفایی ادارات کل کمیته امداد کشور در بین ۳۱ استان در ۹ ماهه امسال کمیته امداد استان ایلام در  ۲۰ شاخص ارزیابی شده توانسته است رتبه سوم را به دست آورد.
وی افزود:  شاخص های ارزیابی شده در زمینه های اجرای طرح های اشتغال، راهبری و هدایت شغلی، مشاغل دانش بنیان، مشاغل خانگی کوچک ، پایدارسازی طرح ها،آموزش شغلی، ایجاد مراکز نیکوکاری کارآفرینی و موارد دیگر بوده که امداد استان ایلام در همه این شاخص ها جایگاه برتر کشور را داشته است.
مدیرکل امداد استان ایلام با بیان اینکه کمیته امداد استان علاوه بر جایگاه برتری که در زمینه اشتغال زایی در کشور دارد در بین دستگاههای اجرایی استان نیز همواره از دستگاههای برگزیده است گفت: این نهاد در ارزیابی عملکرد ۶ ماهه نخست امسال نیز توانست در سطح کشور رتبه نخست را در بین دیگر استانها به دست آورد.
طاهری با عنوان اینکه کمیته امداد استان امسال در حوزه اشتغال ایجاد بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی را هدف گذاری کرده است تصریح کرد: تا کنون بیش از ۸۵ درصد این شغل ها ایجاد و محقق شده اند.
وی همچنین گفت: در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان در این استان ایجاد شده است که برای ایجاد این فرصت های شغلی بیشتر از ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0