تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد؛

رفع تصرف ۸۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان ایلام

  • کد خبر : 1054
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
رفع تصرف ۸۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان ایلام
بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف 8400 متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام در فروردین ماه سال جاری خبر داد و ارزش ریالی این میزان رفع تصرف را بالغ بر 16 میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،  مهندس بهادری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در رفع تصراف اراضی ملی و دولتی استان در فروردین سال جاری اظهار داشت:‌ یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی این اداره کل در یک ماه اول سال  ۸۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی سطح استان به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.

وی همراهی وهمدلی نیروی انتظامی و دستگاه قضا در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی را قابل تقدیر دانست و ازهمکاری آنها در این زمینه قدردانی کرد.

سرهنگ یاسمی فرمانده یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان نیز با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده می‌کنند، تصریح کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و درمواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند.

وی افزود: صاحبان ماشین‌آلات سنگین (لودر، بیل مکانیکی، کامیون و …) توجه داشته باشند، در صورت هرگونه همکاری با متصرفین اراضی در جهت تسطیح زمین و آماده‌سازی ساخت‌وساز غیر مجاز ماشین‌آلات آنان جهت فرایند قضایی توقیف می‌شود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0