تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
استاندار ایلام:

زمین های پروژه کنار گذر ایوان در اسرع وقت باید تملک شوند

  • کد خبر : 2601
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
زمین های پروژه کنار گذر ایوان در اسرع وقت باید تملک شوند
«حسن بهرام نیا» به مدیران دستگاه های راه و شهرسازی، اداره ثبت اسناد و املاک و فرماندار ایوان دستور داد که اقدامات لازم را از فردا برای تملک زمین های واقع شده در مسیر پروژه کنار گذر ایوان اتخاذ نمایند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛دکتر حسن بهرام نیا روز دوشنبه ۹ خرداد ماه در نشست رفع مشکلات زمین های پروژه کنار گذر ایوان اظهار داشت: قولنامه های عادی زمین های کنار گذر ایوان برای تملک باید مورد تایید شورا و دهیاری ها قرار گیرد.
وی افزود: برای تسریع در عملیات پروژه کنار گذر ایوان باید رضایتنامه ۵۳ مالک اخذ و زمین های قرار گرفته در مسیر این پروژه تملک شود.
استاندار ایلام با تاکید بر پرداخت تمامی حق و حقوق مالکان زمین های پروژه کنار گذر ایوان گفت: از مجموع ۵۳ مالک زمین های این پروژه، ۳۳ نفر دارای قولنامه و ۲۰ نفر دارای سند اصلاحات ارضی هستند
دکتر بهرام نیا اضافه کرد: تملک زمین هایی که سند ثبتی دارند مشکلی ندارد اما باید اقدامات لازم برای تملک زمین های که مشاع هستند با همکاری اداره ثبت اسناد، راه و شهرسازی و نظارت دادستانی و بازرسی در دستور کار قرار گیرد.
وی به مدیران دستگاه های راه و شهرسازی، اداره ثبت اسناد و املاک و فرماندار ایوان دستور داد که اقدامات لازم را از فردا برای تملک زمین های واقع شده در مسیر پروژه کنار گذر ایوان اتخاذ نمایند

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0