تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان:

سالن‌ مطالعه کتابخانه‌های ایلام بر روی علاقمندان باز شد

  • کد خبر : 1554
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
سالن‌ مطالعه کتابخانه‌های ایلام بر روی علاقمندان باز شد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام از بازگشایی سالن‌ مطالعه کتابخانه‌های عمومی در مناطق زرد و نارنجی خبر داد.

«سمیه حیدری» اظهار کرد:  بر اساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی، سالن‌های مطالعه کتابخانه‌های واقع شده در مناطق نارنجی، زرد و آبی به ترتیب با ۳۰ ، ۴۰ و ۵۰ درصد ظرفیت، فعالیت خود را از روز شنبه، پنجم تیر آغاز کرده‌اند و هم‌اکنون در حال ارائه خدمت هستند.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون شهرستان‌های استان ایلام از نظر سطح هشدار به استثنای مهران که در وضعیت قرمز قرار دارد بقیه شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد هستند،  تصریح کرد: تمامی سالن‌های مطالعه موجود در کتابخانه استان ایلام به استثناء مهران که در وضعیت قرمز قرار دارد، آماده ارائه خدمات حضوری به مراجعه‌کنندگان است.
مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام  با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع افراد در بخش‌های مختلف کتابخانه شامل لابی، راهروهای مخازن، مقابل میز امانت و محوطه کتابخانه و تهویه مناسب سالن‌ها ، گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌ها همچنان اولویت بر بهره‌گیری از فضای مجازی است.
حیدری با بیان اینکه فعالیت کتابخانه‌های سیار و پیشخوان کتاب و پیک ایلام نیز کماکان ادامه دارد، تصریح کرد: فعالیت فرهنگی کتابخانه‌ها در فضای مجازی همچنان در حال انجام است.
بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان مهران در وضعیت قرمز کرونایی و دهلران ، ایلام و چوار در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در شرایط زرد هستند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0