تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان:

ظرفیت بالگردی و آمبولانس های هوایی استان افزایش یابد/تزریق دز یادآور کرونا برای زوار ضرورت دارد

  • کد خبر : 2766
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
ظرفیت بالگردی و آمبولانس های هوایی استان افزایش یابد/تزریق دز یادآور کرونا برای زوار ضرورت دارد
شهریار عباسی ضمن اشاره به امکانات محدود درمانی در مهران گفت:نیاز است در ستاد ملی کرونا، اعتبارات لازم برای ارتقا مرکز خدمات سلامت مهران و تجهیز بیمارستان رازی شهر ایلام اختصاص یابد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛«شهریار عباسی»در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان که با حضور دکتر سوری رییس کارگروه بهداشت و پیشگیری قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان، لازم است زوار استان مبدا دز یادآور کرونا را تزریق کنند و این موضوع در ستاد کرونا مطرح، تصویب و ابلاغ شده است.

وی در ادامه گفت: ذخیره سازی دارو و سرم در مهران باید در دستور کار قرار گیرد و لازم است این موضوع در ستاد ملی کرونا مطرح شود.

وی اضافه کرد: همچنین لازم است ظرفیت بالگردی و آمبولانس های هوایی استان افزایش یابد که در حال حاضر برای اربعین تنها هلال احمر دو بالگرد دارد که این تعداد برای انبوه جمعیت در این ایام جوابگو نیست‌.

دکتر عباسی یادآور شد: با توجه به امکانات محدود درمانی در مهران، نیاز است در ستاد ملی کرونا، اعتبارات لازم برای ارتقا مرکز خدمات سلامت مهران و تجهیز بیمارستان رازی شهر ایلام اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه وضعیت اربعین در ایلام با سایر استان ها متفاوت است، گفت: در این راستا باید ستاد ملی کرونا به ایلام توجه ویژه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در خصوص آماده سازی، تجهیزات و زیرساخت ها در حوزه بهداشت و درمان برای اربعین، نیز افزود: بیش از ۹ ماه است که ستاد کرونا استان جلسات متعددی در این خصوص مطرح کرده و تمهیداتی بسیار خوبی نیز اندیشیده شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0