تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5
معاون امور عمرانی استانداری ایلام:

علی رغم تلاش های انجام شده تلفات انسانی در جاده بالاست

  • کد خبر : 2501
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
علی رغم تلاش های انجام شده تلفات انسانی در جاده بالاست
معاون امور عمرانی استانداری ایلام با اعلام اینکه ۴۷ تیم در نقاط حادثه خیز استان استان مستقر شده اند،گفت:نباید اجازه دهیم رانندگان خاطی جان مسافران را به خطر بیاندازند!

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، سعید هژبری در چهارمین نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی صبح دوشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد با بیان این که با همه ی اقدامات و تلاش هایی که در جاده های استان صورت گرفته اما متأسفانه باز هم تلفات جاده ای ما در استان بالاست گفت: لازم است برای کنترل جاده ها و کاهش حوادث جاده ای فرماندهی واحد و متحدتری داشته باشیم و همه ی دوستان بیشتر پای کار باشند که بتوانیم کاهش محسوسی در تصادفات داشته باشیم.

وی با اشاره به همکاری های خوب دستگاههای اجرایی برای تکمیل تیم های پلیس راه مستقر در جاده های استان خاطر نشان کرد: به همت دفتر فنی استانداری و دستگاههای اجرایی ۴۴ دستگاه خودرو جهت استقرار در جاده های استان برای کمک به پلیس راه استان مشخص شد.

وی اضافه کرد: ما ۳ دستگاه خودرو دیگر را نیز به همت فرمانداری های بدره و دهلران به این خودروها اضافه می کنیم که ۴۷ نقطه ی حادثه خیز استان تحت پوشش قرار گیرد.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی استان تأکید کرد: خودروها و رانندگان تحت هیچ شرایطی نباید تغییر کنند و از امروز این خودروها در نقاط حادثه خیزبا نظارت پلیس راه مستقر خواهند شد و فرمانداران محترم هم بر حضور این تیم ها در جاده ها نظارت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: لازم است راهداری و حمل و نقل جاده ای نقاط حادثه خیز را با بنرهای هشدار دهنده مشخص کنند چرا که آشکارسازی نقاط خطرناک یک موضوع اساسی است.

مهندس هژبری با بیان این که باید چاره ای برای این نقاط حادثه خیز اندیشیده شود ابراز داشت: اصلاح برخی از این نقاط در دست اقدام هستند مابقی هم باید با نظارت بیشتر و اخطار به رانندگان نسبت به کاهش حوادث جاده ای اقدام کنیم.

وی با تشکر از پلیس راه محور چوار به ایوان به خاطر توقیف خودروهای متخلف و خطر ساز گفت: نباید اجازه دهیم که افرادی که به هر شکل امنیت و آسایش مسافران را به خطر می اندازند در جاده ها تردد کنند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0