تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5
در پاسخ به خواست مردم و جامعه علمی استان

عملیات توسعه بلوار پژوهش شتاب می گیرد

  • کد خبر : 2998
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
عملیات توسعه بلوار پژوهش شتاب می گیرد
شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ایلام به اتفاق، فرماندار و دیگر مدیران مربوطه به منظور تسریع در روند توسعه لاین کناری بلوار پژوهش واقع در این مسیر گرد هم آمدند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ در این دیدار که ربیع اله جاسمی معاون فرماندار، مجتبی ملکی عضو کمیته ماده صد شهرداری و عضو شورا، محمد سلطانی رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل و مهندس نصرت پور معاون معماری و شهرسازی شهرداری ایلام و دیگر کارشناسان فنی حضور داشتند حاضرین در این خصوص پیرامون تعامل با مالکین و چگونگی اجرای پروژه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رییس شورای اسلامی شهر ایلام در این خصوص گفت: هدف همه ما خدمت در راستای توسعه و عمران شهری است اما طبیعتا رضایت شهروندان از مهمترین موضوعات است زیرا بدون رضایت شهروندان امری میسور و ممکن نخواهد شد.

دکتر انوری افزود: توسعه و زیباسازی بلوار پژوهش خواست شهروندان بویژه جامعه علمی و دانشگاهی استان است و بهمین خاطر ما وظیفه داریم نسبت به پیگیری این پروژه اهتمام ورزیم.

رییس شورای اسلامی شهر ایلام تصریح کرد: خوشبختانه در بودجه ریزی و بودجه بندی امسال اعتبارات خوبی برای عمران و توسعه شهر ایلام در نظر گرفته شده است که به حول و قوه الهی پروژه های خوبی اجرا خواهد شد.

در ادامه شهردار ایلام نیز خاطرنشان کرد: اجرای یک پروژه در هر منطقه مستلزم نیازسنجی، برآورد کارشناسی و اولویت گذاری بر پایه آمایش منطقه ای است که این سه مولفه مهم در اجرای این پروژه احصاء شده است.

دکتر محمدی بیان داشت: ما در راستای نیاز شهر و همچنین دغدغه جامعه دانشگاهی، توسعه بلوار مذکور را در نظر داریم اما رضایت مالکین مجاور و تعامل با آنان نیز بخشی از مسائلی است که باید  لحاظ شود که امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر کار پروژه را آغاز کنیم.

فرماندار ایلام هم در ادامه ابراز داشت: جاده مسیر بلوار پژوهش یک محور مواصلاتی درون شهری اما مهم است زیرا علاوه بر تردد زیاد مردم در این مسیر، خیلی از مقامات کشوری و همچنین دانشجویان کشورهای دیگر که درایلام تحصیل می کنند از این مسیر تردد میکنند که می طلبد جهت رفاه حال مردم نسبت به عملیاتی شدن پروژه مبادرت ورزید.

  دکتر نادری ابراز امیدواری کرد که مشکلات و موانع پروژه هر چه سریعتر برطرف گردد و با تامین اعتبار لازم بتوانیم نسبت به توسعه فاز دوم این مسیر اهتمام ورزیم.

اضافه میشود بهسازی و آسفالت جاده مسیر دانشکده دندانپزشکی وپرستاری نیز محور بازدید مسئولین امر بود که در خصوص آنهم بحث و تبادل نظر صورت گرفت که قرار است در بودجه آتی نسبت به تامین اعتبار آن اقدام شود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0