تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
10
استاندار ایلام:

مدیریت بحث کرونا، مدیریت بازار در ایام پیش رو، تداوم روند توسعه استان و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و برگزاری باشکوه انتخابات از مهمترین مواردی است که با جدیت دنبال می کنیم

  • کد خبر : 617
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
مدیریت بحث کرونا، مدیریت بازار در ایام پیش رو، تداوم روند توسعه استان و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و برگزاری باشکوه انتخابات از مهمترین مواردی است که با جدیت دنبال می کنیم
دکتر نوذری:از ابراز لطف و محبت ایلامیان تشکر می کنم/با عزمی راسخ در پی مطالبات استان تلاش خواهم کرد/تلاش می کنیم ۴۴ پروژه نیمه تمام استان را تا پایان کار دولت به اتمام برسانیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری در اولین روز کاری خود و همزمان با عید مبعث به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام رفت.

وی در این دیدار ضمن تبریک عید مبعث به مردم استان از نقش آفرینی دلسوزانه نماینده ولی فقیه در استان در جهت وحدت و همدلی تقدیر کرد و گفت: امروز با وجود با برکت نماینده ولی فقیه در استان وحدت و همدلی مثال‌زدنی برقرار است که این مهم باعث ایجاد هم افزایی در راستای توسعه استان شده است.

استاندار ایلام در ادامه از ابراز لطف و محبت اقشار و توده های مختلف مردم استان ایلام به ویژه اصحاب رسانه و نخبگان استان تقدیر کرد و گفت: این ابراز لطف و محبت وظیفه این خدمتگزار کوچک را در راستای پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم استان دوچندان کرده است.

وی آغاز به کار خود به عنوان خدمتگزار مردم استان و تلاقی آن با عید مبعث را به فال نیک گرفت و گفت: امروز شروع کار خود را با سفر به شهرستان محروم هلیلان آغاز کردیم و در بدو ورود به این شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام تجدید عهد و پیمان دوباره بستیم تا اعلام کنیم که اقتدار و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا است.

دکتر نوذری در ادامه از برنامه‌های خود در این زمان باقیمانده از کار دولت گفت و تصریح نمود: در فضای پیش رو مسائل و موارد مختلفی از جمله مدیریت بحث کرونا، مدیریت بازار در ایام پیش رو، تداوم روند توسعه استان و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و برگزاری باشکوه انتخابات از مهمترین مواردی است که با جدیت دنبال می کنیم.

وی در ادامه گفت: در زمان پیشرو بیش از ۴۴ پروژه مهم و نیمه تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل آنها نیازمند ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار است که در این راستا تمام تلاش خود را برای اتمام این برنامه به کار خواهیم بست.

استاندار ایلام در پایان از همه مردم استان برای مشارکت در بحث توسعه استان و رفع مسائل و مشکلات درخواست کمک کرد و گفت: راهبرد شفاف و سرراست ما در بحث توسعه استان حرکت بر مسیر وحدت و همدلی است که در این راه نقش نماینده محترم ولی فقیه در استان محوری و راهگشا خواهد بود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0