تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
9
استاندار ایلام:

مسئولان در این شرایط کرونایی ارتباط خود را با مردم قطع نکنند/مدیری که امروز به درد نخورد فردا هم به درد نخواهد خورد

  • کد خبر : 976
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
مسئولان در این شرایط کرونایی ارتباط خود را با مردم قطع نکنند/مدیری که امروز به درد نخورد فردا هم به درد نخواهد خورد
محمد نوذری خواستار ارتباط بیشتر مسئولان با ولی نعمتان خود در این وضعیت سخت اقتصادی و کرونایی شد و گفت:اواخر کار دولت نبایست باعث بی انگیزگی مدیران در خدمت به مردم شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛محمد نوذری که به تازگی برای ارتباط بیشتر با مردم با راه اندازی پیج اینستاگرامی خود نشان داده که در هر شرایطی در کنار مردم است، خواستار ارتباط بیشتر مسئولان با ولی نعمتان خود در این وضعیت سخت اقتصادی و کرونایی شده و گفت: این شرایط نباید به بهانه ای برای ضعیف شدن ارتباط بین مردم و مسئولان مبدل شود بلکه مدیران لازم است از طرق مختلف چون حضور در سامانه سامد، صدا و سیما، فضای مجازی این ارتباط را بیش از پیش تقویت نمایند.

وی با عنوان این مطلب که مسئولان در هر شرایطی بایست پاسخگوی مردم باشند، تاکید کرد: اتفاقاً در این شرایط سخت حضور مسئولان در کنار مردم بیش از پیش احساس می‌شود و آنان برای این مهم بایست بیشتر وقت بگذارند.

استاندار ایلام فضای کاری در ایام انتهای کار دولت را مهم حائز اهمیت خواند و گفت: مسئولان باید مواظب باشند به بهانه پایان و اتمام کار دولت حتی یک دقیقه از وقت خود را با بی انگیزگی سپری نکنند!

وی با عنوان این مطلب که اگر امروز مدیری درد مردم را درک نکند، فردا هم به درد نخواهد خورد، افزود: مسئولی که در این شرایط به جای پاسخگویی به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان دنبال تثبیت و حفظ صندلی خود در دولت آینده است به درد مسئولیت در هیچ دوره ای نمی خورد!

نوذری در بخش دیگری از صحبت‌های خود شرایط حاد کرونایی استان را نیازمند رسیدگی و مراقبت فوری دانست و گفت: ما بارها و بارها و با هر زبانی و با هر روشی در جهت پیشگیری از شکل گیری موج چهارم کرونا هشدار و خواهش و اندرز دادیم اما متاسفانه عده ای گوش شنوا نداشتند و دود سهل انگاری و قصور آنها به چشم عامه مردم رفت!

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که ما شرایط سخت مردم را درک می کنیم، گفت: اما برای مهار کرونا و حفاظت از جان مردم راهی جز اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا نداریم.

وی مصوبات ستاد کرونا را در حکم قانون دانست و گفت: در جهت حفظ سلامت و جان هم وطنان همه بایست از قانون تمکین کنیم و از طرفی با متخلفان و ناقضین مصوبات برخورد لازم صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0