تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
16
نماینده ولی فقیه در ایلام:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین امنیت کشور است

  • کد خبر : 1312
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۳۲
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین امنیت کشور است
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، تضمین امنیت کشور است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار با بیان اینکه کلید حل مشکلات کشور نیازمند انتخابات درست مردم است گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، تضمین امنیت کشور است.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام گفت: علاوه بر حل مشکلات کشور که در سایه انتخاب درست مردم تحقق یافتنی است، مشارکت پرشور، آگاهانه و حداکثری نیز امنیت پایدار کشور را در پی دارد.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار به رشد اقتصادی و گشایش معیشت مردم می‌انجامد یادآورشد: رفع دغدغه‌ها، تثبیت اقتدار نظام و افزایش قدرت چانه زنی سیاسی و بین المللی بدون حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای ناممکن است.

خطیب جمعه ایلام در ادامه به تاثیرات حضور حداکثری اشاره کرد و افزود:  دشمن در وضعیت فعلی در صدد است که مردم با صندوق‌های رای قهر کنند اما مردم ولایتمدار ایران و خاصه استان ایلام با حضور در انتخابات پیش‌رو ترفند دشمن را خنثی و به دشمنان انقلاب و مردم اعلام می‌کنند که “نه” شما به انتخابات “آری” ما به انتخابات است.

وی مشارکت مردم، مشارکت در خون‌خواهی سردار شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: دیروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در میدان دشمن را به زانو درآورد و امروز ملت ایران با حضور در میدان انتخابات و در پای صندوق‌های رای زانو زدن به دشمن را اجبار می‌کند.

امام جمعه ایلام مشارکت حداکثری مردم ایلام در تمام انتخابات‌های کشور را نمونه عینی حضور در میدان عمل این مردم عنوان کرد و یادآورشد: در انتخابات پیش رو نیز حضور مرد ایلام بیش از ۷۵ درصد خواهد بود.

نماینده‌ ولی‌فقیه  در ایلام خاطر نشان کرد: علاوه بر مشارکت، انتخاب گزینه مناسب و واجد شرایط که بتواند با عملکرد مثبت و موثر و توام با کارایی به افزایش معیشت و حل مشکلات اقتصادی کشور کمک کند نیز نیازمند تفکر در انتخاب است.

وی از مردم ایلام خواست و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری بهترین گزینه مد نظر باشد و در بحث شوراها نیز به دور از تفکرات قوم و قبیله، شایسته‌گزینی و کارآمدی و پاکدستی را در اولویت قرار داده  تا مشکلات کشور و استان به سامان برسد

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0