تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
8

نجات جان یک بیمار قلبی در ارتفاعات کوه کاسه ماس آبدانان

  • کد خبر : 1334
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
نجات جان یک بیمار قلبی در ارتفاعات کوه کاسه ماس آبدانان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: مرد ۶۳ ساله ای که در ارتفاعات کوه کاسه ماس دچار ناراحتی قلبی شده بود توسط نجاتگران هلال احمر و نیروهای اورژانس از مرگ نجات یافت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، علی اصغر علی اکبری در این خصوص اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ١١٢) مبنی بر ناراحتی قلبی یک نفر در ارتفاعات کوه کاسه ماس شهرستان آبدانان بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه موموری به همراه نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

علی اکبری بیان کرد: نجاتگران هلال احمر با دسترسی به مصدوم و بررسی وضعیت او ، مشخص شد که فرد ، دچار ناراحتی قلبی شده و اقدامات اولیه درمانی با همکاری نیروهای اورژانس بر روی مصدوم انجام شد.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر با استفاده از تجهیزات کوهستان مرد ۶۳ ساله را به پایین کوه منتقل و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0