تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
19
روحانی:

نسیم نوروزی امسال نویدبخش فصل پیروزی و شکوفایی است

  • کد خبر : 777
  • ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
نسیم نوروزی امسال نویدبخش فصل پیروزی و شکوفایی است
رییس جمهوری، نسیم نوروزی امسال را نویدبخش فصل پیروزی و شکوفایی توصیف کرد و گفت: امروز بدخواهان مردم ایران با رسوایی و بدنامی از کرسی قدرت به زیر افتادند و درحالی که ملت ایران سرو قامت و سرافراز به استقبال بهار رفتند.

حجت اسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در پیام نوروزی خود،   گفت: خانواده بزرگ بهداشت و درمان حماسه‌ها آفریدند و شهدایی را تقدیم کردند. نسیم نوروزی امسال نویدبخش فصل پیروزی و شکوفایی است. امروز بدخواهان این ملت با رسوایی و بدنامی از کرسی قدرت به زیر افتادند و درحالی که ملت ایران سرو قامت و سرافراز به استقبال بهار رفتند.

رییس جمهوری افزود: آنها که با بی‌شرمی از فشار حداکثری سخن می‌گفتند به دنبال فروپاشی اقتصادی ایران بودند که البته این فشار بر زندگی مردم تاثیر داشت. در زمانی که دنیا رشد منفی اقتصادی داشت، مردم ما رشد ۲.۲درصدی اقتصاد را رقم زدند.

روحانی ادامه داد: در این ۸ سال در عرصه بین‌الملل سرمایه سیاسی زیادی اندوختیم. امروز ارتباط گسترده و راهبردی با جهان داریم و دشمنان ما منزوی و ناتوانند. در این ۸ سال گام‌های تاریخی برای ‌توسعه کشور برداشتیم؛ ارتباطات، اینترنت، سلامت، شرکت‌های دانش‌بنیان و … شکوفایی رخ داد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0