تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
10
به مناسبت هفته صرفه جویی مصرف آب؛

نصب بنر های مدیریت مصرف آب در میدان ها و معابر اصلی شهر ایلام و شهرستان های استان

  • کد خبر : 1514
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
نصب بنر های مدیریت مصرف آب در میدان ها و معابر اصلی شهر ایلام و شهرستان های استان
به مناسبت هفته صرفه جویی مصرف آب ،بنرهای مدیریت مصرف آب در میدان ها و معابر اصلی شهر ایلام و شهرستان های استان نصب گردید.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،مدیر روابط عمومی آبفای استان ایلام گفت: به مناسبت هفته صرفه جویی مصرف آب، بنر های مدیریت مصرف آب در میدان ها و معابر اصلی شهر ایلام و شهرستان های استان نصب  و بیش از ۳ هزار ست وسائل کاهنده مصرف و بروشور و پوستر آموزشی با عنوان « راهکارها و روش‌های صرفه جویی در مصرف  آب در بین مردم توزیع می شود.

  محمد تقی رشیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق، و  به منظور جلب مشارکت مردمی در مدیریت مصرف و گذر از کم آبی در فصل گرم سال، بنرهای آموزشی و ترویجی بهینه سازی مصرف آب در شهر ایلام و ۹ شهرستان استان نصب شد.

وی افزود: طبق روال سالهای گذشته این دفتر نسبت به طراحی و نصب بنرهای صرفه جویی و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در سطح میدان ها و معابر اصلی شهرستان های استان با مشارکت و همکاری شهرداری اقدام نموده است.

مدیر روابط عمومی آبفای ایلام گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،  تولید و پخش ۶ انیمیشن و پخش تیزر و زیرنویس از سیمای استان و انعکاس پیام های صرفه جویی در رسانه های مکتوب و مجازی، برگزاری نشست خبری مدیر عامل با اصحاب رسانه و…. از جمله اقدامات دیگر این دفتر در هفته صرفه جویی در مصرف آب است.

وی یادآور شد: در طول هفته صرفه جویی در مصرف آب پیامهای صرفه جویی در قبوض مشترکین درج و پیام هایی با عناوین و موضوعات صرفه جویی از طریق سامانه پیام کوتاه به همکاران و خبرنگاران ارسال می شود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0