تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
9
استاندار جدید ایلام:

نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد است

  • کد خبر : 2253
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد است
بهرام نیا گفت:نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد و استفاده از نیروهای ارزشی براساس بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛«حسن بهرام‌نیا» پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه اش که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت:بنده افتخار نداشتم در افتتاحیه این کنگره بزرگ ،خادمی این کنگره را داشته باشم اما سپاسگزارم که این توفیق خدمتگزاری و نوکری به مردم با کنگره بزرگ شهدای سرافراز ایلام همزمان شده است.

وی گفت:عطر دل انگیز فضای شهدا نه تنها در استان بلکه در سراسر ایران اسلامی، قابل استشمام و روح انگیز است‌.

استاندار جدید ایلام بیان داشت:خدا را شاکرم که بار دیگر توفیق خدمتگزاری مردم ایلام را به بنده عطا کرد، هر کس توفیق خدمتگزاری در این استان با این قدمت تاريخی داشته باشد، باید افتخار کند.

بهرام نیا با اشاره به ظرفیت استان در حوزه نفت و گاز،گفت:ایلام در حوزه های مختلفی همچون انرژی حرف برای گفتن دارد و ۱۱ درصد منابع گازی در استان ایلام است و باید از این ظرفیت ها در جهت توسعه استان گام برداریم.

وی افزود:ظرفیت های بالقوه ای در استان است که بخشی بالفعل شده است، اما این بالفعل شده کامل نیست و باید این زنجیره ارزش را بیشتر کنیم.

استاندار ایلام ضمن قدردانی از اعتماد وزیر کشور خاطر نشان کرد:با همت همه و با هم آوایی و اخلاق‌مداری و منشور و میثاق نامه دولت کریمه امیدواریم خدمات ارزشمندی بر جای بگذاریم.

وی اضافه کرد:هر دولتی که روی کار می آید افراد را انتخاب می کنند و گزینه ها مطرح می شوند، از امروز فصل جدیدی برای توسعه استان آغاز کنیم.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0