تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
6
معاون سیاسی استاندار:

نیروی انسانی تنها سرمایه سازمان است

  • کد خبر : 1733
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
نیروی انسانی تنها سرمایه سازمان است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: برخی ها معتقدند که نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان است اما بنده معتقدم نیروی انسانی تنها سرمایه سازمان است زیرا مدیران آینده مملکت از دل همین نیروهای انسانی موجود بیرون خواهند آمد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، الیاس فتاحی در نشست معرفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام افزود: انتخاب از بین گزینه های شاخص و توانمند متعددی که برای تصدی معاونت توسعه مطرح بودند سخت بود اما استاندار محترم ایلام، با اعتماد به بانوان این مسئولیت را به خانم طهماسبی سپرد.
معاون استاندار ایلام ادامه داد: خانم طهماسبی از بانوان شایسته، پیگیر و با تجربه است که در مسئولیت های گذشته عملکرد مناسبی را از خود بر جای گذاشته است و انتظار می رود همکاران استانداری نهایت همکاری را با وی داشته باشند.
وی با تقدیر از زحمات معروف بسطامی در قرارگاه کرونا و کمیته پشتیبانی انتخابات اظهار کرد: قرارگاه کرونای استان عملکرد مناسبی در زمینه های پیشگیری، مقابله و کنترل کرونا داشت.

معروف بسطامی در مراسم تودیع خود، دوران عمر را به دو بخش مدیریتی و دوران زندگی تقسیم کرد و گفت: دوران عمر مدیریتی و کاری بسیار زودگذر و کوتاه است که امروز برای بنده به پایان رسید؛ اما توفیق خدمت به مردم در ادوار زندگی همواره برای من یک وطیفه خطیر خواهد بود.

معاون سابق استاندار ایلام خاطرنشان کرد: علیرغم تمام محدودیت ها، مطالبات و خواسته های همکاران را پیگیری کردیم و یکی از استان های پیشرو در پرداختیبه همکاران بودیم.

عهدیه طهماسبی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه تلاش خواهد کرد با صداقت و یک رویی مطالبات همکاران را پیگیری نماید، گفت: برای احقاق حقوق همکاران و اجرای قانون از تمام طرفیت های موجود در استانداری بهره خواهم گرفت.

لازم به ذکر است در پایان این نشست، خانم طهماسبی با حضور در اتاق های کار مدیران و کارشناسان حوزه معاونت توسعه منابع با آنان دیدار، گفتگو و طلب همکاری کرد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0