تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8
معاون سیاسی و امنیتی استانداری:

همه ما تا اخرین ساعت کاری ماموریت در مقابل مردم، نظام و دولت مسئولیم

  • کد خبر : 1655
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
همه ما تا اخرین ساعت کاری ماموریت در مقابل مردم، نظام و دولت مسئولیم
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: همه ما تا اخرین ساعت کاری ماموریت در مقابل مردم، نظام و دولت مسئولیم.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،”الیاس فتاحی” در آئین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بدره با بیان اینکه همه ما هم شرعا و هم قانونا در مقابل شهروندان و مردم مسئولیم اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم تا آخرین روز و آخرین ساعت ماموریت، پیگیر امورات استان و شهرستان باشیم.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات در استان در کمال آرامش، امنیت و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شد که در شهرستان بدره نیز مردم با مشارکت ۶٨ درصدی حضوری فعال داشتند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به تعامل و همکاری خوب مسئولین اجرایی، اعضا شورای تامین و مردم با فرهنگ شهرستان بدره ابراز داشت: در سال های اخیر کارهای بزرگی در حوزه زیرساختی بدره از جمله گاز، آب، برق، راه روستایی و عشایری، طرح های اقتصادی و… انجام شده، ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب همچنان باید کار کرد.
وی در پایان با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان گفت: چه در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی و چه پای کار بودن مسئولین و مردم عملکرد مدیریت شهرستان و فرماندار قابل تحسین است.
فرماندار سابق شهرستان نیز در این مراسم، ۲۸ ماه فرصت خدمتگذاری به مردم شریف بدره را یک افتخار بزرگ عنوان کرد گفت: در این مقطع که بعنوان فرماندار بدره انتخاب شدم کشور و شهرستان با مشکلات و بحران هایی از جمله تحریم، سیل و کرونا مواجه بود که شرایط را سخت می کرد ولی خود را ملزم به تعامل با تمام گروه‌های سیاسی، اجتماعی و تفکرات مختلف دانستم و برای پیشرفت و آبادانی شهرستان از تمام طرفیت ها بهره گرفتم، با وجود مشکلات اقتصادی، تحریم ها و بحران کرونا اما، به لطف خدا در طول این مدت کارها و خدمات خوبی از سوی نظام و دولت در شهرستان انجام شد.
یونس آزادی ادامه داد: اتمام گاز رسانی، تکمیل و بهسازی راه های روستایی، تکمیل راه ارتباطی قاضی خان بدره، آماده سازی برخی از زیرساخت های گردشگری، عمران شهری و روستایی و.. بخشی از اموراتی است که در این ایام به انجام رسیده است.
وی در پایان از همه مردم خوب شهرستان بدره طلب حلالیت کرد وگفت: اگر کم کاری یا کم توجهی از جانب بنده در این ایام در شهرستان صورت گرفته از همه عزیزان پوزش می طلبم.
سرپرست فرمانداری بدره نیز در ادامه در این مراسم با اشاره به ظرفیت های شهرستان در حوزه های گردشگری، آب و خاک، کشاورزی گفت: انشااله با همکاری مردم خوب شهرستان و دستگاه های اجرایی و اداری بتوانیم با اولویت بندی مسائل و مشکلات زمینه توسعه همه جانبه شهرستان را فراهم آوریم.
تیرافکن در پایان با تشکر از حسن اعتماد استاندار، و حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیر کل سیاسی و انتخابات در شهرستان گفت:
از جناب آقای دکتر آزادی که در طول این مدت نشان دادند مدیری سالم، متعهد و پرکار بودند تقدیر و تشکر ویژه داشته و توفیق همکاری با ایشان را افتخاری برای خود می دانم.
در پایان این مراسم که مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری معاون سیاسی امنیتی را همراهی می‌کردند از خدمات دکتر آزادی تقدیر و آقای مسلم تیرافکن به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.
لازم به ذکر است که ازادی قبلا درخواست جابجایی داده بود که به بعد از انتخابات موکول شد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0