تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9
استاندار ایلام در نشست ستاد کرونا:

وضعیت کرونا در استان خوب نیست/ همه با هم یکصدا و بر مبنای تصمیمات ستاد کرونا پای کار خواهیم بود تا در این ده روز محدودیت ها اعمال گردد

  • کد خبر : 919
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
وضعیت کرونا در استان خوب نیست/ همه با هم یکصدا و بر مبنای تصمیمات ستاد کرونا پای کار خواهیم بود تا در این ده روز محدودیت ها اعمال گردد
استاندار ایلام امروز در نشست ۶۵م ستاد کرونا استان از نیروی انتظامی راهنمایی و رانندگی ، اصناف و بازاریان در اجرای محدودیت ها تقدیر کرد و گفت:با مدیران متخلف و کم کار برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ محمد نوذری در نشست ۶۵م ستاد کرونای استان با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان خوب نیست، گفت: همه با هم یکصدا و بر مبنای تصمیمات ستاد کرونا پای کار خواهیم بود تا در این ده روز محدودیت ها اعمال گردد.
وی افزود: همه خسته ایم، جامعه خسته است ولی برای تصمیم گیری در شرایط سخت و حفظ سلامت مردم باید تا ریشه کنی بیماری تلاش کنیم.
استاندار ایلام در ادامه با تشکر از نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی به خاطر انسداد ورودی ها و خروجی ها ابراز داشت: دیروز دو بار بازدید داشتیم، بیش از پانصد مورد اعمال قانون شد، ولی مردم با پارک ماشین ها در کنار جاده ها محدودیت ها را نقض کرده بودند
وی ضمن تشکر از اصناف و بازاریان و همکاری مردم بیان کرد: از امروز گروه‌های شغلی ۲، ۳ و۴ تعطیل میباشند
نوذری با اشاره به اینکه ارسال پیامک بازدارندگی ایجاد می کندعنوان داشت: کسانی که مقررات را نقض می کنند جریمه می شوند و تاکنون بیشاز ۵۰۰ خودرو جریمه و نیز ۱۰ پاساژ و ۱۸۰۰ صنف پلمپ شده است.
استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش گفت: حضور در جلسات، تجمعات ضروری و بازدید های اداری با حداقل نیرو انجام گیرد، اینکه کارکنان سرکار نمیروند به معنی این نیست که به تفرجگاهها بروند اگر مدیری، مسئولی و کارکنان اداری در تفرجگاه‌ها مشاهده شوند با آنها برخورد خواهد شد.
وی افزود: همه رسانه ها هرجا مدیری را در تفرجگاه ها مشاهده نمودند سریعا اطلاع رسانی نمایند تا با آن مدیر برخورد شود
محمد نوذری با تاکید بر اینکه در صورت استمرار شرایط، ایجاد نقاهتگاه در شهرستانهای آبدانان، ایلام و دهلران ضرورت می یابد خواستار آمادگی همه نیروهای مسلح برای ایجاد نقاهتگاه شد و گفت: همه رسانه ها، صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی از ظرفیت های فرهنگی برای کمک به بهبود وضعیت و گوشزد نمودن خطرات پیش رو نسبت به همراهی مردم در اجرای محدودیت ها اقدام کنند.
استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران کل موظف به اجرای دستورالعمل های کرونایی در ادارات هستند و در روزهای تعطیل به همراه حراست اداره باید در محل کار حضور داشته باشند و از ورود افراد مشکوکی که اقدام به تست نموده اند به ادارات جلوگیری نمایند، هر مدیری که کم کاری کند با وی برخورد می شود، شهر داران مرکز استان همراهی لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه هر مصوبه‌ای تا زمان ایجاد رضایتمندی کامل در جامعه و تا پایداری بیماری ضرورت دارد و برای همه الزام آور است، تصریح کرد: تمام تست های مثبت باید به مدیران اعلام شود تا از ورود کارکنان مثبت در ادارات و در سطح جامعه جلوگیری شود و مدیران موظف به اجرای دستورالعمل ها طبق ضوابط و مقررات در حوزه کاری خود هستند در حوزه عمومی جامعه دانشگاه علوم پزشکی ورود کند و افراد مثبت را در قرنطینه داشته باشد.
استاندار ایلام با اشاره به اجرای مانور روز پنجشنبه و تاثیرات آن گفت: در راستای حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل ها مانوری در دو مرحله، ابتدا روز پنجشنبه در طبیعت و همه ورودی و خروجی تفرجگاه‌ها اجرا و سپس در مرحله دوم امروز شنبه همزمان در کل استان در همه شهرها اجرا می گردد.
وی در پایان با اشاره به وضعیت عراق در بیماری کرونا بیان کرد: مرز مهران همچنان بسته است و تا دو هفته دیگر تعطیل است

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0