تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
3
از ابتدای سال جاری تاکنون:

پالایشگاه گاز ایلام بیش از۲۱ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه برق استان تزریق کرد

  • کد خبر : 1822
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
پالایشگاه گاز ایلام بیش از۲۱ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه برق استان تزریق کرد
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف یاری رساندن به تامین برق مورد نیاز استان، بیش از21 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه برق استان تزریق کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،« روح اله نوریان» از تزریق ۲۱ هزار و ۲۰۸ مگاوات ساعت برق توسط نیروگاه این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون به شبکه برق استان خبر داد و افزود: پالایشگاه گاز ایلام در راستای مسئولیت های اجتماعی و برای جلوگیری ازخاموشی‌ها در فصل تابستان، امسال نیز نسبت به تزریق برق در شبکه توزیع اقدام نموده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اظهار داشت: در سال گذشته نیروگاه این شرکت ۴۳ هزار و ۳۰۵ مگاوات ساعت برق به شبکه تزریق کرده و طی مدت مشابه نسبت به سال قبل، تزریق برق افزایش ۸۴ درصدی داشته است.
نوریان خاطرنشان کرد:از ابتدای تیرماه سال جاری با توجه به افزایش مصرف و نیاز شبکه در راستای مسئولیت های اجتماعی‌، نیروگاه این شرکت نیز تولید خود را افزایش داده و روزانه ۴۰۰ مگاوات ساعت انرژی الکتریکی به شبکه تحویل می دهد و به این منظور در ساعات پیک مصرف شبکه ۲۰ مگاوات و در سایر ساعات ۱۵ مگاوات برق به شبکه تزریق می کند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0