تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
2

پایان اورهال و آغاز تولید در پتروشیمی ایلام

  • کد خبر : 2073
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
پایان اورهال و آغاز تولید در پتروشیمی ایلام
رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام، از پایان اورهال و آغاز تولید در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛«آرش خزایی»، رئیس مجتمع اظهار داشت: عملیات اورهال(تعمیرات اساسی) مجتمع در مجموع به تعداد ۱۱۸۶۴ فعالیت تعمیراتی برای واحد های الفین،پلی اتیلن سنگین،شیرین سازی خوراک،سرویس های جانبی،آفساید و ناحیه غیر صنعتی با صرف بیش از ۹۵ هزار نفر ساعت پس از برنامه ریزی،تخصیص منابع و امکانات لازم، با همراهی و همکاری تیم های تعمیراتی در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ به اتمام رسید.
خزایی افزود: در بازه زمانی یک ماهه اورهال کلیه پروتکل های بهداشتی،دستورالعمل های ایمنی و بهداشت مجتمع بدون هیچگونه حادثه ای برای پرسنل و یا آسیب به تجهیزات به اتمام رسید.
وی گفت: پتروشیمی ایلام پس از دریافت خوراک از پالایشگاه گاز ایلام در تاریخ ۵ مهر ماه۱۴۰۰ و با تلاش شبانه روزی همکاران در همان روز در مدار تولید قرار گرفت و هم اکنون تولید اتیلن،پروپیلن،بنزین پرولیز،پلی اتیلن سنگین در مجتمع انجام می گیرد.
رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام در پایان ضمن قدردانی از مساعدت و پیگیری جدی مدیرعامل محترم ،همراهی و همکاری مدیران واحد ها و کارکنان شرکت از مردم فهیم همجوار مجتمع که شرکای اجتماعی و همسایه های خوبی برای پتروشیمی هستند، تشکر و سپاسگزاری نمودند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0