تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
104
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه بهسازی و روکش آسفالت شهرستان ایوان

  • کد خبر : 3636
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه بهسازی و روکش آسفالت شهرستان ایوان
چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان درگفتگو با طلوع ایلام گفت:پروژه روکش آسفالت محور شهرستان ایوان که از داخل شهر تا تونل اربعین را شامل می‌شود، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای  استان درگفتگو باخبرنگار طلوع ایلام گفت:پروژه روکش آسفالت محور شهرستان ایوان که از داخل شهر تا تونل اربعین را شامل می‌شود، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: در قالب این پروژه، تاکنون ۹ کیلومتر روکش آسفالت در داخل شهر ایوان (۴٫۵ کیلومتر رفت و ۴٫۵ کیلومتر برگشت) با عرض موجود انجام شده است.

وی در ادامه بیان داشت: روکش آسفالت باند برگشت کله جوب به ساتیان به طول ۱۱۰۰ متر به اتمام رسیده و عملیات تعریض و احداث دور برگردان در محل نقطه پرحادثه سه راهی کلان نیز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری  ایلام  اظهار  داشت: بخش خارج از شهر ایوان، لکه گیری و روکش آسفالت بخش هایی از جاده به طول ۲۱ کیلومتر در دستور کار این اداره کل قرار دارد.تکمیل این پروژه نقش مهمی در تردد زائران اربعین حسینی و تسهیل سفر آنها به عتبات عالیات خواهد داشت.

چشمه خاور گفت:برای این پروژه تاکنون ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام این پروژه، به ۶۸ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است که امیدواریم با تامین بقیه اعتبار، شاهد اتمام این پروژه تا قبل از اربعین حسینی باشیم.

 

 

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.