تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
استاندار ایلام:

کرونا با همراهی و همکاری مردم ‌و مسئولان توام با هم مهار می شود/بر سر سلامت مردم با کسی تعارف نداریم

  • کد خبر : 811
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
کرونا با همراهی و همکاری مردم ‌و مسئولان توام با هم مهار می شود/بر سر سلامت مردم با کسی تعارف نداریم
چرداول مقصد بعدی بازدیدهای سرزده و نامحسوس استاندار ایلام در بررسی آخرین وضعیت کرونا قرار گرفت.

عصر امروز دوشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ دکتر محمد نوذری در ادامه بازدیدهای سرزده خود اینبار در یک روز تعطیل جهت بررسی آخرین وضعیت کرونا بصورت سرزده و نامحسوس به شهرستان چرداول سفر کرد و از مبادی ورودی، سطح شهر، بیمارستان امام علی شهر سرابله و مراکز درمانی، دیدار با پرستاران و پرسنل بیمارستان، آرامستان ها، تفرجگاه ها و … شهرستان بازدید بعمل آورد.

بر اساس این گزارش استاندار ایلام پس از بررسی اوضاع ضمن تقدیر از زحمات همه عوامل درگیر در کار تذکرات لازم در خصوص اجرای قوی تر دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی صادر نمود.

دکتر نوذری در حاشیه این دیدار سرزده ضمن تشکر از تلاش مجموعه نیروهای درگیر در کار کرونا، اظهار داشت: اینجا لازم است از همکاری خوب مردم و تحمل سختی ها به جهت رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی تشکر کنم اما لازم است این همراهی‌ها بیشتر شود.

وی با عنوان این مطلب که بر سر سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، تاکید کرد: همانطور که در ستاد کرونا مصوب شده برپایی چادر به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در دامن طبیعت و جنگل ممنوع است، بایست این مصوبه به طور کامل در تمام استان اجرایی گردد.

وی افزود: بر اساس بازدید بعمل آمده هنوز تعدادی چادر در مناطق تفریحی استان و شهرستان چرداول برپا است که لازم است در جهت جمع آوری آنها اقدام عاجل صورت گیرد.

استاندار ایلام در ادامه بر تشکیل فوری همیاران سلامت توسط فرمانداران و حمایت دیگر دستگاه های درگیر در ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: کارگروه همیاران سلامت با مدیریت دهیاران و کمک مراکز بهداشتی و پایگاه های مقاومت در روستاها و با پشتیبانی بخشداری و فرمانداری ها و مجموعه دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان‌ها تشکیل می شود و مهمترین وظیفه آنها مهار و مدیریت بهتر کرونا در روستاها است.

گفتنی است که از زمان حضور دکتر نوذری بعنوان نماینده عالی دولت در استان شاهد رویکردی جدید و مردم پسندی در امور مدیریتی استان هستیم.

در این رویکرد تازه بصورت ابتکاری شاهد سفرهای بدون تشریفات، عدم همراهی خیل مدیران و خودروهای آنچنانی در این شرایط سخت مالی، حضور به موقع و میدانی سکاندار اجرایی استان در صحنه، اعمال تقدیر و تذکرات به موقع و فوری نسبت به عملکرد مدیران و … درنهایت همراهی و همدلی بیش از پیش مردم و مسئولان در صحنه هستیم که این مهم امروز منجر به ایجاد هم افزایی در امور مختلف استان شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0