تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
4

کشف ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام 

  • کد خبر : 2001
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
کشف ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام 
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف 25 میلیارد ریال کالای قاچاق  دراستان ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،سردار “دلاور القاصی مهر ” در این باره جزئیات این طرح اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز ، وبه منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق و شناسایی و کنترل فعالان در این زمینه،و در راستای پاکسازی مناطق آلوده و نا امن نمودن مسیرها و محورهای انتقال کالای قاچاق طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز به مدت ۳شبانه روز به مرحله اجرا در آمد .
وی افزود: در اجرای این طرح مقدار ۳۲تن نهاده دامی ، ۱۹ هزار داروی قاچاق ، تعداد ۱۲ هزار و ۱۸۰نخ سیگارت ، ۱۱۸ کیسه آرد، ۹۷۶قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی ،تعداد ۸ دستگاه گوشی هوشمند،تعداد ۸ دستگاه پلی استیشن ،۵۵۹قطعه ابزار آلات صنعتی ،۱۳تن چوب و انواع کالاهای قاچاق کشف شد.
 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف حمایت از تولید کالاهای داخلی صورت گرفت،خاطرنشان کرد: کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح تعداد ۳۱فقره پرونده تشکیل شده است ،اظهار داشت: دستگیری ۲۸ متهم و توقیف ۱۱دستگاه خودرو از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح سه روزه در استان بوده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0