تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8
مدیرکل بیمه سلامت ایلام:

۳۷۰ هزار نفر از جمعیت ایلام تحت پوشش این سازمان قرار دارند

  • کد خبر : 2787
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
۳۷۰ هزار نفر از جمعیت ایلام تحت پوشش این سازمان قرار دارند
مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: تمامی افراد که جزء سه دهک اول استان هستند، به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

دکتر«نورالدین رحیمی» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: میزان تعهدات بیمه سلامت ایلام تا پایان سال جاری به مراکز درمانی طرف قرارداد ۲۶۰ میلیارد تومان می باشد که تا پایان تیرماه تمامی مطالبات بخش خصوصی پرداخت شده است.

وی افزود: بیمه سلامت ایلام در سالجاری ۲۶۰ میلیارد تومان برای درمان پرداخت کرده و تا پایان تیرماه نیز تمامی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد بخش خصوصی پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام تصریح کرد: هزینه های درمانی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ایلام به صورت صددرصدی پرداخت و طی روزهای آینده اجراء می شود.

دکتر«رحیمی» اضافه کرد: ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت ایلام در قالب صندوق های کارکنان دولت، بیمه درمان ایرانیان، صندوق سایر اقشار، سلامت همگانی روستاییان و عشایر، تحت پوشش این سازمان قرار دارند که ۲۲۳ هزار نفر ساکن روستاها، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند.

وی بیان داشت: ۵۸ هزار نفر نیز تحت پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان هستند و برای این جمعیت پزشک خانواده و نظام ارجاع در نظر گرفته شده و بر این اساس از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی استفاده می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام یادآور شد: تعداد ۲۲۰ هزار نفر از جمعیت روستایی ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

دکتر«رحیمی» خاطرنشان ساخت: تمامی افراد که جزء سه دهک اول استان هستند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه پرداخت‌های بیمه سلامت با اجرای نسخه الکترونیک، به روز شده است، یادآور شد: در حال حاضر پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت به صورت الکترونیکی پرداخت می شود.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام با اشاره به اینکه  ۸۰ زوج نابارور در استان ایلام از خدمات بیمه سلامت بهره مند شده اند، گفت: تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان هزینه درمان در مراکز طرف قرارداد به زوجین نابارور و نازا ایلام از سوی بیمه سلامت پرداخت شده است.

«نورالدین رحیمی» با بیان اینکه سقف پرداخت هزینه نامحدود است، افزود: پرداخت هزینه‌های دارو، پاراکلینیک و تجهیزات پزشکی مرتبط با خدمات ناباروری به صورت ۹۰ درصد تحت پوشش بیمه قرار دارد.

وی خاطر نشان ساخت: در سالجاری ۳٠٠ قلم دارو به تعهدات بیمه سلامت اضافه شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0