تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

‍ تاکید قائم‌مقام کمیته امداد بر رفع محرومیت از استان ایلام

  • کد خبر : 2087
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
‍ تاکید قائم‌مقام کمیته امداد بر رفع محرومیت از استان ایلام
قائم‌مقام کمیته امداد بر رفع محرومیت از استان ایلام تاکید کرد و گفت: کمیته امداد از ایده‌های خلاق در حوزه توانمندسازی اقشار نیازمند، حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان ایلام که با حضور حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار، امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به مشکلات مختلف در جامعه که دامنگیر خانواده‌های نیازمند است، گفت: معتقدیم این مشکلات و کاستی‌ها قابل حل شدن است و در کنار کمبودها و چالش‌ها، نعمت‌ها و مزیت‌های زیادی در کشور برای برون‌رفت از این شرایط وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه مردم ما شایسته سختی‌های زندگی نیستند، ادامه داد: متاسفانه در سال‌های اخیر فشار زیادی بر اقشار محروم وارد شده است که باید تلاش کنیم شرایط معیشت مردم را بهبود ببخشیم.
قائم‌مقام کمیته امداد اضافه کرد: تکیه‌گاه اصلی کمیته امداد در خدمت‌رسانی به مردم، مشارکت خیران و کمک‌های آنان در خدمت‌رسانی به مردم است؛ در این راستا کمیته امداد نظام خیر و احسان را راه‌اندازی و زمینه مشارکت نیکوکاران را فراهم کرده است.
خاکسار با بیان اینکه خدمت به مردم باید یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌ها باشد، اضافه کرد: کمیته امداد این افتخار را دارد که وظیفه اصلی که بر عهده آن گذاشته شده، خدمت به مردم و محرومان است.
قائم‌مقام کمیته امداد اظهار کرد: مردم استان ایلام نقش گران‌بهایی به خصوص در زمان جنگ تحمیلی داشته‌اند و با توجه به حق ویژه‌ای بر نظام و کشور دارند، شایسته خدمات بهتری هستند.
خاکسار با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد برای رفع محرومیت از استان ایلام خاطرنشان کرد: کمیته امداد برنامه‌های خوبی برای رفع فقر و محرومیت از استان دارد که با حمایت مردم و خیران محقق خواهد شد. خوشبختانه در زمینه اشتغال و توانمندسازی، استان ایلام از استان‌های پیشرو کشور بوده و رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
وی گفت: کمیته امداد تلاش می‌کند در حوزه محرومیت‌زدایی نقش ویژه خود را ایفا کند و در این زمینه از ایده‌های خلاقانه حمایت خواهد کرد. در همین راستا در سال‌های گذشته خدمات و برنامه‌ریزی‌های مهمی در راستای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی در ایلام انجام داده است.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار، امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در استان نیز در این جلسه گفت: مهمترین ویژگی کمیته امداد انتصاب این نهاد به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و در سال‌ها و دهه‌های گذشته این نهاد مهمترین پناهگاه محرومان بوده است.

وی با تاکید بر نقش مهم کمیته امداد در محرومیت‌زدایی و کاستن از مشکلات جامعه، افزود: ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌های نیازمند و توانمندسازی آنان از مهمترین خدمات کمیته امداد از گذشته تاکنون بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام، تکریم ارباب رجوع و توجه به عزت نفس خانواده‌ها را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی شایسته به ولی‌نعمتان باید همواره مورد توجه امداد گران کمیته امداد باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در این مراسم از زحمات قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل سابق کمیته امداد استان ایلام تقدیر و رضا طاهری به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0