تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5

‍ رتبه نخست استان ایلام در زمینه کارآفرینی/۳۴۰۰ نیازمند ایلامی در نیمه نخست امسال صاحب شغل شدند

  • کد خبر : 2141
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
‍ رتبه نخست استان ایلام در زمینه کارآفرینی/۳۴۰۰ نیازمند ایلامی در نیمه نخست امسال صاحب شغل شدند
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: حوزه اشتغال و کارآفرینی این نهاد در نیمه نخست امسال در بین دیگر استانهای کشور توانست رتبه نخست را بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، رضا طاهری افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته امداد مرکز در ۱۷ شاخص ارزیابی شده از جمله در زمینه های کاریابی،آموزش شغلی، راهبری شغلی و چند شاخص دیگر کمیته امداد استان ایلام توانسته است در جایگاه نخست در بین استانهای کشورقرار بگیرد.
وی افزود: در این مدت شش ماهه، امداد استان ایلام توانسته است در زمینه کاریابی و آموزش صد درصد،راهبری شغلی ۴۶ درصد و در شاخصای دیگر نیز به بیش از ۴۲ درصد تعهدات اشتغال زایی امسال خود عمل کند و در جذب جهادگران کارآفرین نیز به ۱۰۰ درصد تعهدات خود عمل کند.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه به عملکرد ۶ ماهه استان در زمینه کارآفرینی اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان جویای شغل استان ایجاد شده است و در این زمینه ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
طاهری تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا آخر امسال بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شغل برای نیازمندان استان ایجاد می شود و در این زمینه نیز ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0