تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5

‍ ‍ اهدای ۱۸۹ دستگاه لپ تاپ و تبلت به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ایلامی

  • کد خبر : 2189
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
‍ ‍ اهدای ۱۸۹  دستگاه لپ تاپ و تبلت به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ایلامی
در آیینی که با حضور معاون امور فرهنگی موسسه خیریه عترت بوتراب و تعدادی از مدیران استانی در محل اداره کل کمیته امداد استان ایلام برگزار شد تعداد 189 دستگاه لپ تاپ و تبلت به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و مددجوی ایلامی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: از این تعداد لوازم هوشنمند که با همکاری کمیته امداد و موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه شده اند ۱۰۹ دستگاه آنها لپ تاپ و ۸۰ دستگاه آنها تبلت است.
«رضا طاهری» با عنوان اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۳ هزار دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان نیازمند مورد حمایت کمیته امداد توزیع شده است گفت: ارزش این اقلام بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: اهدای لوازم تحصیلی هوشمند بین مددجویان استان در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای استان و در قالب کمیته محرومیت زدایی کنگره ی سه هزار شهید استان صورت می گیرد.

طاهری با عنوان اینکه هم اکنون بیش از ۱۰ هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات متنوع کمیته امداد استان برخوردار هستند تصریح کرد: از این تعداد ، ۹۴۳ دانش آموز و دانشجو از حمایتهای موسسه عترت بوتراب برخوردار هستند و سالیانه خدمات متنوع مالی،فرهنگی و تحصیلی از این موسسه در یافت می کنند.

معاون امور فرهنگی موسسه عترت بوتراب نیز در این آیین گفت: تاکنون در سطح کشور بیش از ۱۵۰۰ دستگاه لپ تاپ و تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان مورد حمایت موسسه بوتراب تهیه شده است که ارزش این اقلام بیش از ۱۴ میلیارد تومان بوده است.

مومنی با عنوان اینکه جامعه مود هدف موسسه بوتراب دانشجویان و دانش آموزان یتیم هستند تصریح کرد: این موسسه برای پیشرفت تحصیلی این افراد برنامه های متنوعی تدارک دیده و در قالب این برنامه ها از آنان حمایت می کند.

وی افزود: موسسه بوتراب علاوه بر خدماتی که بصورت معمول به دانشجویان و دانش آموزان موردحمایت موسسه ارائه می دهد برای افرادی از این قشر که دارای استعدادهای درخشان علمی و تحصیلی هستند نیز برنامه های ویژه حمایتی تدارک دیده است تا این افراد با کمک موسسه بتوانند مدارج بالای علمی را بدست آورند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0