تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
3
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی:

واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی دو عامل اصلی کاهش مرگ ومیرهستند

  • کد خبر : 1833
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی دو عامل اصلی کاهش مرگ ومیرهستند
نشست اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با مدیر شبکه بهداشت و درمان ایوان در زمینه مبارزه با کرونا و نقش موثر اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،درراستای اطلاع رسانی در زمینه مبارزه با کرونا و نقش موثر اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، نشستی در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان ایوان، باحضور «دانش نژاد »مدیر شبکه ،یاسمی معاون بهداشتی، و سایر کارشناسان ستاد شبکه بهداشت ودرمان تشکیل گردید.

دراین جلسه دانش نژاد در زمینه های مختلف مبارزه با پیک جدید کرونا هدف از تشکیل این جلسه همکاری وهمراهی اصحاب رسانه وفعالان فضای مجازی درزمینه مبارزه با کرونا عنوان نمودند.

وی بیان داشت: این شرایط ،سخت و بحرانی است، این نوع ویروس(دلتا) با ویروس های قبلی فرق می کند و در این نوع ،درگیر شدن ریه بسیار زیاد است و بیشتر به صورت خانوادگی افراد رامبتلا می کند .

وی تاکید کرد : نیازمند همکاری مردم درزمینه رعایت پروتکل های بهداشتی وزدن ماسک، عدم حضور در مراسم شادی و دورهمی خانوادگی و همچنین عدم حضور در آرامستان ها، هستیم.
دانش نژاد گفت: واکسیناسیون افراد در مبارزه با ویروس مفید است و، واکسیناسیون مقاومت زیادی دراین زمینه ایجاد می کند و همکاران مادرمراکز مختلف واکسیناسیون آماده ارائه خدمات به همشهریان هستند .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان خاطر نشان کرد: واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی دو عامل اصلی کاهش مرگ ومیر هستند.

وی ادامه داد: با کوچکترین علائمی قرنطینه خانوادگی رعایت شود و مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته برای نمونه گیری وتشخیص زود رس بیماری و کاهش بستری، باعث کاهش مرگ و میر خواهد شد.

دانش نژاد به نقش موثر رسانه دراین شهرستان اشاره کرد و گفت: ما یکی از شهرستان هایی هستیم که رسانه در کنار کادر درمان به صورت ویژه کارکرده و وارد عمل شده است.وی ادامه داد: قدرت رسانه یک قدرت برتر است ومردم به این حوزه توجه ویژه ای دارند.

در این نشست، خبرنگاران دیدگاه های خود رادرزمینه های مختلف مبارزه باپیک جدید کرونا اعلام داشتند و عنوان کردند که در کنار کادر بهداشت و درمان تا ریشه کنی کرونا ویروس حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0