تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

پیام تبریک عضو شورای اسلامی شهر ایوان

  • کد خبر : 717
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
پیام تبریک عضو شورای اسلامی شهر ایوان
تولد وآغاز فعالیت پایگاه خبری «طلوع ایلام»، نوید بخش شروعی نو در این عرصه مقدس ، مهم و تاثیر گذار است و به تبع آن لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری که همواره فضای مجازی را یک فرصت می شمارند.

ن والقلم و ما یسطرون
عموی ارجمندم پیشکسوت عرصه ی خبر جناب آقای علی خان حاتمی مدیرمسئول محترم پایگاه خبری طلوع ایلام
با سلام و احترام و با یاد شهدا به خصوص شهیدان سرافراز اهل قلم

خبر مسرت بخش طلوع رسانه ای نو با عنوان ” طلوع ایلام” ، با رویکرد و نگاهی نو به عرصه اطلاع رسانی و خبر موجب شادمانی این حقیر و دوستداران این عرصه گردید. به طور حتم در عصر و زمانه ی امروزیاطلاع رسانی صحیح ، دقیق ، به موقع همراه با رویکرد تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی و رعایت امانت داری از ویژگی های یک رسانه موفق و پویا است و بی گمان در همین راستا تولد وآغاز فعالیت پایگاه خبری «طلوع ایلام»، نوید بخش شروعی نو در این عرصه مقدس ، مهم و تاثیر گذار است و به تبع آن لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری که همواره فضای مجازی را یک فرصت می شمارند و چه زیبا شما ادیب خوشفکر این فرصت را با این کار فرهنگی بزرگ غنیمت دانستید.
ضمن تبریک به جنابعالی و همکاران ارجمندتان به خصوص تلاشگر خستگی ناپذیر جناب آقای سعید حاتمی ،برایتان آرزوی توفیق و سربلندی در همه مراحل زندگی را دارم. در راه خدا توفیق یارتان. با احترام و ارادت .محمد کریمی عضو شورای اسلامی شهر ایوان

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=717

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0