تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7
شهردار ایوان در جمع اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی:

آسفالت ۶۸ هزارمترمربع از معابر سطح شهر ایوان/رسانه ها شهرداری را در حل مشکلات یاری دهند

  • کد خبر : 2737
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
آسفالت ۶۸ هزارمترمربع از معابر سطح شهر ایوان/رسانه ها شهرداری را در حل مشکلات یاری دهند
نورایی نژاد شهردار ایوان در جمع اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی گفت:اصحاب رسانه می توانند پشتوانه ای مستحکم برای مدیران شهرستان باشند و می تواند در زمینه انعکاس مشکلات شهری یاریگر شهرداری باشند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛«نورایی نژاد»شهردار ایوان در جمع اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی با اشاره به مشکلاتی که در سطح معابر شهر ایوان وجود دارد اظهار کرد : با رایزنی هایی که صورت گرفت با همکاری شورای شهر توانستیم سنگ شکن و کارخانه آسفالت شهر ایوان را احیا وبه چرخه تولید بازگردانیم.

وی گفت:بیش از ۵۰۰تن توانستیم غیر یارانه ای را تحت عنوان بافت فرسوده اخذ نماییم وکار آسفالت را آغاز نماییم.شهردا ایوان ادامه داد:۶۸هزار متر از سطح خیابانهای سطح شهر ایوان را توانستیم آسفالت نماییم. که چشم انداز ما حدود یکصد هزار متر از معابر است که این امر محقق خواهد شد.

نورایی نژادگفت:پرداخت معوقات ومطالبات کارگران و کارمندان شهرداری طی سنوات گذشته به یک معضل تبدیل شده بود که با برنامه ریزی وهماهنگی که صورت گرفت توانستیم معوقات کارکنان وکاگران تا آخر تیرماه پرداخت نماییم.

وی در ادامه گفت:یکی از خواسته های بحق شهروندان داشتن فضای سبز مناسب است که‌ در این زمینه تا کنون توانسته ایم ۸۵۰۰مترفضای مجازی ا جرا کردیم؛سیستم شهرداری یک سیستم قدیمی و فرسوده بود خوشبختانه با رایزنی هایی که صورت گرفت توانستیم در این زمینه سیستم الکترونیکی را در سطح شهرداری راه اندازی نماییم.

شهردار ایوان با اشاره با ناوگان فرسوده این شهرستان گفت:ناوگان شهرداری ایوان فرسوده بود که این امر خدمات شهری را با مشکل مواجه کرده بود که در این راستا نیز توانستیم تعداد قابل توجهی را بازسازی نماییم.

نورایی نژاد همچنین به بحث ساماندهی آرامستان حاجی حاضر اشاره کرد و بیان داشت: درصدد هستیم که غسالخانه ،سیستم روشنایی ،ومعابر آن را طی روزهای آینده ساماندهی نماییم .
در ادامه «بهزاد یاسمی» سخنگوی شورای اسلامی شهر ایوان، باتبریک روزخبرنگار به اصحاب رسانه، گفت: کار رسانه ها خیلی مهم وبا ارزش است؛رسانه ها هم با مردم ارتباط دارند،وهم با مسولین، وی گفت:من معتقدم که هرمدیری با رسانه ها ارتباط نداشته باشد پیشرفت نخواهد کرد،،رسانه درزمینه های مختلف بازوی توانمند مدیران‌ هستند، مردم همه ازرسانه ها انتظار فراوانی دارند.

عضو شورای اسلامی شهر ایوان بیان کرد: رسانه ازمدیرانی که باصداقت پای کنار هستند پشتیبانی کنند ومدیران ضعیف را بدون هیچگونه مراعاتی مورد نقد قرار دهيد، رسانه‌ باید واقعیت های جامعه را بازگو کند، ،مردم هم ازمطالب رسانه ها ی منصف وشناخته شده دفاع می کنند، ،سخنگوی شورای شهر ایوان، اظهار داشت وظیفه ما در شورای اسلامی شهر، خدمت به مردم است ودنبال هیچگونه اهدافی غير از خدمتگزاری به مردم‌ نخواهیم بود،دراين مدت‌ کارهای خوبی صورت گرفته، ودرآینده هم کارهای انجام خواهد گرفت،
درادامه بهرام رضائیان رئیس سابق شورای شهر باتشکر از اصحاب رسانه وتبریک روزخبرنگار، از شورای اداري شهرستان، شوراي اسلامي شهر فرماندار ،سرکارخانم دکتر فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، که باشهرداری وشورای اسلامی شهر ایوان در زمینه مختلف همکاري کرده است واصحاب رسانه به خاطر حمایت وتعامل با شورای شهر درمدت تصدي رئیس شورای اسلامی شهر ایوان تشکر کردند.
درادامه خبرنگاران وفعالین فضاي مجازي شهرستان درزمینه های مختلف شهري، ازجمله عمران شهری، فضاي سبز،روشنایی معابر شهری، آسفالت کوچه‌ و خیابان های شهر، تکميل غسالخانه، وتجهیزات مورد نياز آن ازجمله سردخانه ، بحث و گفتگو کردند، دراین نشست ازخبرنگاران وفعالین فضاي مجازي شهرستان با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0