تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
14

آغاز گشت های مشترک نظارتی در ایلام

  • کد خبر : 3566
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
آغاز گشت های مشترک نظارتی در ایلام
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از آغاز گشت های نظارتی ماه  مبارک رمضان و نوروز خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛سید مهدی محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت:این طرح با هدف حفظ، تعادل و تنظیم بازار و خدمات سفر همچنین جلوگیری از تخلفات احتمالی با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی استان  از امروز آغاز وتا ۲۲ فروردین سال آینده اجرا می‌شود.
محمدی افزود: در اجرای این طرح دوتیم ۵نفر ثابت و چهار تیم سیار درایلام و ۶ تیم نظارتی در شهرستان‌ها استان فعالیت می‌کنند.
محمدی تصریح کرد:البته  تعزیرات حکومتی حلقه آخر نظارت بر بازار یا همان رسیدگی به تخلفات را به عنوان مأموریت در دستور کار دارد لکن با توجه به رسالت سازمان به حضور میدانی در بازار این مرجع در ایام سال به ویژه در ایام منتهی به عید نوروز و ماه مبارک رمضان از پانزدهم اسفند لغایت بیست و یکم فرودین ۱۴۰۳ به صورت شبانه روزی در بازار حضور خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام به مکان‌های مورد هدف در اجرای طرح نظارتی متمرکز ویژه نوروز اشاره کرد و گفت:شرکت‌های مسافرتی هوایی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه ها، ایستگاه‌های راه آهن، مراکز اسکان مسافران نوروزی، اقامتگاه‌های گردشگری، زائرسراها، رستوران ها، جایگاه‌های سوخت و مراکز درمانی مکان‌های هدف اجرای طرح هستند.
محمدی افزود: سامانه  ۱۳۵ تعزیرات و ۱۲۴ صمت شبانه روزی آماده ثبت گزارش تخلف مردم استان است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0