تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
16

۱۱درصد جمعیت استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند

  • کد خبر : 3507
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
۱۱درصد جمعیت استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان ایلام درنشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۱۱درصد از جمعیت استان ایلام تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛«ناصر مرادی پویانی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان ایلام درنشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: ۱۱درصد از جمعیت استان ایلام تحت پوشش این نهاد قرار دارند.
وی گفت: بیشترین فعالیت کمیته امداد در بخش مسکن مربوط به روستاهای استان است، که در ۵۶۲ روستایی که ما مددجو داریم ۴۶۷  مددجو داراي مسکن هستند. وی ادامه داد:۲۵۱ مددجو که در۹۵ روستای دیگر استان سکونت دارند به علت نبود زمین خدمات مسکن انجام نشده است؛ لازم به ذکر است که اکثریت این مددجویان خود دارای مسکن در روستاها هستند.
مرادی پویانی به فعالیت های عمرانی کمیته امداد در استان اشاره کرد و افزود: ۶۸۳۰۰ مورد فعالیت عمرانی با هزینه بالغ بر۲۳۳ میلیارد تومان انجام‌ شده  که درزمینه کارهای عمرانی فعالیت های چشم گیری دراین استان انجام گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد استان گفت:درحوزه اشتغال  بیش از ۱۴۶۹۱ مورد وام با هزینه بالغ بر۱۳۰۰ میلیارد تومان در طول این سه سال پرداخت گردیده، وبرای امسال هم ۷۰۲ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.
مرادی پویانی، درخصوص بیمه پردازی مددجو جویان تحت پوشش اين نهاد بیان داشت:  کسانی که به سن بازنشستگی  می رسند اگر مبلغ مستمری آنها  کمتر از۵۰۰ هزار باشد، حقوق و مزایای آن ها قطع نخواهد شد واگر حقوق آن ها بیشتر از ۶۰۰ هزار تومان باشد، تاجایی که نیاز باشد پس از بررسی و تشخیص کمیسیون سایر خدمات این مددجویان نیز قطع نخواهد گردید.
مدیرکل کمیته امداد در رابطه با فرزندان این مددجویان که تحت حمایت حاميان عزیز هستند،گفت: به هیچ وجه خدماتی که از طرف حاميان به این دسته ازمددجویان پرداخت می شود قطع نخواهد گردید.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0