تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
22
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام خبر داد:

پرداخت ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات به جوانان ایلام

  • کد خبر : 3531
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
پرداخت ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات به جوانان ایلام
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: طی سال جاری بیش از ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان ایلام پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طلوع ایلام؛ شهاب شهبازی ظهر در نشست با اصحاب رسانه ایلام با گرامیداشت هفته جوان گفت: در هفته جوان امسال بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی – ورزشی توسط این اداره کل در مناطق مختلف ایلام برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام افزود: این تعداد برنامه با همکاری دستگاه‌های مختلف، هیئت‌ها، سمن‌ها و سایر سازمان‌ها در طول هفته جوان باهدف الگوسازی از شخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها در راستای تقویت نشاط جمعی با محوریت جوانان، افزایش روحیه خودباوری و اعتمادبه‌نفس جوان، الگوسازی مناسب و کمک در جهت رشد و ارتقای هدفمند و زمینه‌سازی افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان در طول این هفته برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تأکید کرد: به مناسبت هفته جوان خدمات اماکن ورزشی ایلام به‌صورت رایگان و یا نیم‌بها در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

شهبازی با بیان اینکه ۴۴ هیئت استانی و ۳۲۴ هیئت ورزشی شهرستانی در ایلام فعالیت دارند، گفت: بیش از ۳۷ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در تعداد هیئت ورزشی فعالیت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یادآور شد: ۵۵ نفر از ورزشکاران آقا و ۴۲ نفر از ورزشکار خانم ایلام در یک سال گذشته به اردوهای تیم ملی دعوت شده که از این تعداد ۱۸ نفر عضو تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اظهار داشت: در ابتدای دولت سیزدهم سرانه فضای ورزشی در استان ۹۰ صدم مترمربع بود که امروز این سرانه به ۹۷ صدم مترمربع ارتقا یافته است.

شهبازی تأکید کرد: در ایلام۲۷۷ مکان ورزشی وجود دارد که از این تعداد ۱۲۷ فضای ورزشی از محل ماده ۵ الحاق ۲ و از محل ظرفیت قانونی ماده ۲۷ نیز سه مکان ورزشی از جمله استخرها به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم در راستای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش قهرمانی ایلام توجه به ورزش مدارس در رده‌های سنی مختلف است، یادآور شد: همکاری و تعامل خوبی بین ورزش و جوانان و آموزش‌وپرورش ایلام هیئت‌های ورزشی و مدارس وجود دارد و در این راستا طرح ورزش زورخانه‌ای در سطح مدارس ایلام در حال اجرا است که امید می‌رود سرمایه عظیمی برای آینده ورزش قهرمانی ایلام فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام بیان داشت: طی سال جاری اعتباری بیش از ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان ایلام به تعداد ۵۴ نفر پرداخت شده است.

شهبازی افزود: در خصوص اعتبارات استانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۶ درصد اعتبارات استانی افزایش‌یافته است.

وی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام از تأکیدات دولت سیزدهم است، یادآور شد: ۳۴ طرح ورزشی ایلام در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید و ۳۴ پروژه ورزشی نیز در ایلام در دست اقدام است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0