تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
11

برنامه های هفته بهزیستی در ایلام اعلام شد

  • کد خبر : 2693
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
برنامه های هفته بهزیستی در ایلام اعلام شد
مدیر کل بهزیستی ایلام برنامه های هفته بهزیستی در این استان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛به گفته «حسین نورعلیوند»، به همین مناسبت ویژه برنامه های مختلفی پیش بینی شده که در طول هفته بهزیستی در مناطق مختلف استان اجرا خواهند شد.

وی ادای احترام و غبارروبی مزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برپایی میز خدمت در پایگاه های نماز جمعه، رایگان شدن خدمات توانبخشی و مشاوره برای عموم، دیدار با مسئولان استان، اطلاع رسانی خدمات و عملکرد بهزیستی در رسانه ها، حضور در برنامه های صدا و سیما، نشست خبری، بازدید از مراکز بهزیستی و منازل مددجویان، تقدیر از مددجویان، افراد دارای معلولیت موفق و زنان سرپرست خانوار، تقدیر از افراد خیر، افتتاح طرح های اشتغال و مسکن و مانور اورژانس اجتماعی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

وی از برگزاری همایش برترین های بهزیستی استان ایلام در نخستین روز هفته بهزیستی خبر داد و گفت: در این برنامه علاوه بر تقدیر از چهره های موفق مددجویان در طول یکسال گذشته، واگذاری جهیزیه اهدایی بنیاد احسان و وسایل کمک توانبخشی خیر نیک اندیش نیز انجام و از پوستر پنجمین سوگواره ملی عکس مسیر سبز نیز رونمایی خواهد شد.

وی همچنین با ذکر اینکه در هفته بهزیستی امسال ۲۳۴ طرح مسکن و اشتغال مددجویان افتتاح می شوند، افزود: از این تعداد ۱۴ مورد واحد مسکونی و ۲۲۰ مورد نیز طرح های اشتغال بوده که در طول هفته بهزیستی افتتاح و راه اندازی خواهند شد.

نورعلیوند افتتاح نمایشگاه توانمندیهای جامعه هدف بهزیستی، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان و جامعه هدف، جنگ شادی، برگزاری دوره های اموزشی مختلف، اعزام‌ گروه جهادی به مناطق روستایی و برگزاری جشن هفته بهزیستی در مراکز دولتی و غیر دولتی را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی برشمرد.

۲۵ لغایت ۳۱ تیرماه امسال به عنوان هفته بهزیستی با شعار شروعی دوباره برای بهتر زیستن نامگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0