تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
10
توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام صورت گرفت؛

تجلیل از پیشکسوت عرصه خوشنویسی، نمایش و رادیو و تلویزیون استان

  • کد خبر : 2247
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
تجلیل از پیشکسوت عرصه خوشنویسی، نمایش و رادیو و تلویزیون استان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با حضور در منزل عباس گهرسودی پیشکسوت عرصه خوشنویسی، نمایش و رادیو و تلویزیون از وی تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با حضور در منزل عباس گهرسودی پیشکسوت عرصه خوشنویسی، نمایش و رادیو و تلویزیون ضمن جویا شدن از احوال او، به‌پاس خدمات و تلاش‌های مستمر در عرصه فرهنگ و هنر از وی تجلیل کرد.

خودآموز در این دیدار ضمن ستایش از شخصیت هنری آقای گهرسودی تاکید کرد: آقای گهرسودی، یکی از هنرمندان با سابقه در  زمینه خوشنویسی، نمایش و رادیو و تلویزیون استان است که کارنامه پربار و قابل توجهی در این عرصه دارد.

در این دیدار قیطانی معاون فرهنگی و رسانه ای، امیدی معاون توسعه مديريت و منابع، ذوالفقاری مدیر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی و نوروزی مدیر حراست اداره کل نیز حضور داشتند.

گفتنی است، اجرای برنامه در رادیو و تلویزیون عراق( بغداد ۱۹۵۷ میلادی)، بنیان‌گذاری تئاتر استان و اجرای تئاترهای متعدد پس‌ازآن (۱۳۴۴)، اجرای نمایش رادیویی و تلویزیون در صداوسیمای مرکز استان ایلام از بدو تأسیس تاکنون، نقش‌آفرینی در سریال‌های تلویزیونی ازجمله «هزار پیشه»، «قال و قواله» و «برا و بش» از جمله فعالیت‌های عباس گهرسودی است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0