تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
خودآموز در نشست استاندار با رسانه‌ها مطرح کرد

جریان نقد هیچگاه در استان ایلام تعطیل نبوده است

  • کد خبر : 2330
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
جریان نقد هیچگاه در استان ایلام تعطیل نبوده است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت:رسانه‌ها همیشه همیار مدیریت ارشد اجرایی استان بوده‌اند، ولی هیچگاه جریان نقد را تعطیل نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛عمران خودآموز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین نشست مطبوعاتی استاندار با رسانه‌ها که عصر امروز، شنبه بیست و هفتم آذرماه در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، باتشکر از استاندار ایلام برای اهتمامی که در زمینه برگزاری نشست با رسانه‌ها به عنوان یکی از ارکان توسعه استان داشتند، گفت:  رسانه‌ها همیشه همیار مدیریت ارشد اجرایی استان بوده‌اند، ولی هیچگاه جریان نقد را تعطیل نکرده‌اند.
خودآموز گفت: رسانه‌های رسمی و حرفه‌ای میدان‌دار فضای مجازی هستند و دروغ‌نیوزهایی که هر روز مانند قارچ در فضای مجازی سربرمی‌آورند و عطش دیده شدن دارند، عِرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند!
وی با بیان اینکه رسانه‌ها بیش از هر قشر و صنف دیگری دغدغه‌مند توسعه استان و پرچمدار مطالبه‌گری هستند، ابراز امیدواری کرد، این نشست سنگ بنای محکمی برای تعامل اصحاب رسانه و مدیریت ارشد اجرایی استان در راستای تمرکز بر منافع عمومی و توسعه استان باشد.
ایشان با گرامی‌داشت یاد و خاطره زنده‌یاد سامی شهبازی و شادروان پژمان مهدوی‌فر گفت: رسانه‌ها در دو سال اخیر که جامعه ما درگیر ویروس کرونا بوده است با تمام توان در میدان بوده‌ و در راستای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی با هدف صیانت از سلامت مردم تلاش کرده‌‌اند.
خودآموز در پایان گفت: بیش از ۲۵۰  رسانه محلی، استانی، منطقه‌ای و ملی متشکل از نشریات مکتوب و الکترونیک، پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و نمایندگی روزنامه‌های سراسری در استان فعال هستند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2330

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0