تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
9
استاندار ایلام در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر:

رسانه ها در توسعه استان نقش کلیدی ایفا می کنند

  • کد خبر : 3081
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
رسانه ها در توسعه استان نقش کلیدی ایفا می کنند
استاندار ایلام گفت:جشنواره ابوذر فرصتی مغتنم برای شناسایی استعداد های برتر حوزه رسانه استان است و بالندگی هر کشور در سایه هنر و هنرنمایی رسانه ها مصادق پیدا می کند.


به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام حسن بهرام نیا در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر،با بیان اینکه  از بانیان برگزاری این جشنواره قدردانی می کنم گفت: این افتخار بزرگی برای این استان است  که هشتمین اختتامیه این جشنواره برگزار می شود.
وی افزود: داوران این جشنواره با رویکرد عدل و عدالت برای شکوفایی استعداد ها در این خطه قهرمان خیز به خوبی قضاوت کردند و ارزیابی خوبی داشتند.
نماینده عالی دولت در استان ایلام با قدردانی از اصحاب رسانه و اهل قلم در استان ، یادآورشد: امروز عصر، عصر اطلاعات است و امروز جایگاه خبر و رسانه ها در مقایسه با سایر جایگاه ها برتر است و بطور قطع تعالی و بالندگی هر کشور در سایه هنر و هنرنمایی رسانه ها مصادق پیدا می کند
بهرام نیا با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در جامعه، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بار اصلی جهاد تبیین بر عهده اصحاب خبر و رسانه ها است.
وی تاکید کرد: در راستای حمایت از رسانه ها،  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان «ماده ۲۰ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱» و بنیاد مسکن مشکل مسکن خبرنگاران را پیگیری کند چراکه رسانه ها در توسعه استان نقش کلیدی دادند و پیوست توسعه ای استان، رسانه ها هستند که از صمیم قلب از همه رسانه های استان با هر سلیقه و نگاهی قدردانی می کنم.
جایگاه رسانه ها یک جایگاه کم نظیر است، مانباید تصور کنیم که آن‌چه ما می گویم درست است، باید به تمام اصحاب رسانه اجازه دهیم که درچارچوب نظام قلم‌ فرسایی کنند،
بهرام نیا  افزود: همه مدیران‌ با رسانه ها  هم افزایی کنند برای همراهی با رسانه ها،هم ازباب معنوی و هم ازباب مادی، درتوسعه استان رسانه ها نقش کلیدی دارند، رسانه ها در بحث،اربعین شبانه‌روزی پای کار بودند،
استاندار ایلام به مطالبه‌ گری رسانه ها استان درزمینه های مختلف اين استان اشاره داشت ،وازتلاش مطبوعات استان تقدير کردند،
درادامه اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ازبرگزیدگان حوزه‌های مختلف بااهدا لوح وتندیس جشنواره تقدیر به عمل‌ آمد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.