تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4

سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان چوار معارفه شد

  • کد خبر : 1745
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان چوار معارفه شد
«فرزاد محمدزاده»، به عنوان سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان چوار با حضور سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام و فهد کمالوندی، فرماندار شهرستان چوار معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،جلسه معارفه فرزاد محمد زاده، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چوار با حضور سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام و فهد کمالوندس، فرماندار شهرستان چوار و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با اشاره به اینکه اداره کل کتابخانه های عمومی به تنهایی موظف به گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه نیست گفت: توسعه کتابخانه ها و افزایش سرانه مطالعه نیازمند تعامل و همکاری مسئولین و دیگر دستگاههای فرهنگی است.
حیدری ضمن ابراز رضایت از عملکرد سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چوار گفت: خوشبختانه ایشان از نیروهای توانمند و متعهد اداره کل کتابخانه های عمومی استان هستند و ایده های خوبی برای توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی دارند.
در ادامه فهد کمالوندی، فرماندار چوار با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی افزود: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان باید تلاش کند زیرساخت های لازم را برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فراهم سازد.
وی نقش کتابخانه ها را در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی مهم توصیف کرد و افزود: توسعه و تجهیز کتابخانه ها نیازمند اعتبار است و ضروری است پتروشیمی و شرکت پالایش گاز ایلام در این راستا به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند.
فرزاد محمدزاده، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چوار، بهسازی و تجهیز کتابخانه عمومی شهید رجایی شهر چوار، پیگیری احداث ساختمان کتابخانه عمومی شهید مفتح روستای مورت، راه اندازی کتابخانه در بخش گنجوان و جذب اعتبارات مناسب جهت تجهیز و شاداب سازی این مراکز را از اولویت های کاری خود عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با مشارکت خیرین و همکاری مسئولین و نخبگان شهرستان گام های اساسی در جهت توسعه کتابخانه ها و افزایش سرانه مطالعه در بین مردم این شهرستان برداشته شود.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام بهمراه سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چوار با حضور در دفتر حجه الاسلام مهین پرست امام جمعه چوار، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و خدمات کتابخانه های عمومی شهرستان، به بیان مهمترین اهداف و برنامه های سرپرست جدید این اداره برای ارائه خدمات مطلوب و توسعه فعالیتهای کتابخوانی پرداخت.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0