تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
10

پنج هزار و ۲۲۹ نفر در ایلام تسهیلات ازدواج دریافت کردند

  • کد خبر : 2964
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
پنج هزار و ۲۲۹ نفر در ایلام تسهیلات ازدواج دریافت کردند
مدیر شورای هماهنگی بانک های ایلام گفت: پنج هزار و ۲۲۹ نفر در این استان طی یکسال گذشته موفق به دریافت تسهیلات ازدواج شده اند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ طالب یاسمی اظهار داشت: هفت هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک های عامل تعیین شده به این افراد پرداخت شده است.

وی افزود: بانک های عامل مطابق با سیاست های دولت و بانک مرکزی پرداخت تسهیلات ازدواج را در اولویت برنامه های خود قرار داده و خوشبختانه از این منظر نیز جایگاه مناسبی داریم.

مدیر شورای هماهنگی بانک های ایلام همچنین با تاکید بر حمایت بانک های استان از سیاست حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یادآور شد: از آذرماه سال ۱۴۰۰ تا پایان آذرماه سال جاری هفت هزار و ۹۰۰ نفر تسهیلات فرزآندآوری را در این استان دریافت کرده اند.

یاسمی اضافه کرد: ۲ هزار و ۹۹۳ میلیارد ریال بدین منظور توسط بانک های عامل استان ایلام به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

پیش بانک مرکزی دستورالعمل تسهیلات فرزندآوری را به بانک‌ها ابلاغ کرده است که بر اساس این ابلاغیه برای فرزندانی که از سال ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده اند تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری برای فرزند اول ۲۰۰ میلیون ریال، فرزند دوم ۴۰۰ میلیون ریال، فرزند سوم ۶۰۰ میلیون ریال، فرزند چهارم ۸۰۰ میلیون ریال و فرزند پنجم و بیشتر یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

این تسهیلات با کارمزد قرض الحسنه چهار درصد به افراد واجد شرایط پرداخت می شود

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0