تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
297
فرمانده انتظامی استان ایلام:

رسانه ها زبان گویای مردم و مسئولان هستند/پرونده لاکسون تحت رسیدگی است

  • کد خبر : 3334
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
رسانه ها زبان گویای مردم و مسئولان هستند/پرونده لاکسون تحت رسیدگی است
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: رسانه ها در جامعه تأثیر بسزایی دارند و زبان گویای مردم و مسئولان هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛سردار «جمال سلمانی»  در دیدار جمعی از خبرنگاران رسانه‌های دیداری و شنیداری با ایشان برای تبریک هفته فراجا، اظهار داشت: از انتقادات سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم چراکه همین انتقادات و نقطه نظرات هستند که موجب می شوند تا بسیاری از مشکلات و معضلات پیگیری و حل و فصل شوند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر، نیازمند عزم همگانی است، افزود: نیروی انتظامی عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است و رسالت و وظیفه مقابله با این موضوع را بر عهده دارد و تاکنون در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در مبارزه با قانون شکنان و هنجارشکنان قاطع است و هیچ گونه اغماضی ندارد، یادآور شد: تمام تلاش ما این است که احساس امنیت را بیش از پیش در جامعه افزایش دهیم.

سردار سلمانی با بیان اینکه برخورد و رفتار پلیس با مردم، محترمانه و توأم با رفت اسلامی و مهربانی است، خاطرنشان ساخت: پلیس مأموریت های محوله را با دقت، ظرافت و اقتدار انجام می دهد.

وی با اشاره به ماجرای کلاهبرداری اینترنتی در سطح استان ایلام تحت عنوان لاکسون، تصریح کرد: پلیس فتا همواره در خصوص عواقب سرمایه‌گذاری در فضای مجازی، دیجیتالی و اینترنتی هشدار داده بود و مراتب از طریق رسانه‌ها منتشر شده بود اما متأسّفانه برخی از مردم چندان به این هشدارها توجهی نکردند و در دام این کلاهبرداری بزرگ گرفتار شدند و پرونده هم اکنون در محاکم قضایی تحت رسیدگی است.

گفتنی است؛ سردار سلمانی در این دیدار با تبریک هفته فراجا و تقدیر از خبرنگاران رسانه‌های دیداری و شنیداری، با سعه صدر به سئوالات متنوع خبرنگاران پاسخ گفت.

 

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0