تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
18
همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار ایلام؛

 بهره‌ برداری از ۸ پروژه برق‌رسانی در ایوان  

  • کد خبر : 3511
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
 بهره‌ برداری از ۸ پروژه برق‌رسانی در ایوان  
همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر حسن بهرام‌ نیا استاندار ایلام، از  ۸ پروژه برق‌رسانی در شهرستان ایوان بهره‌برداری شد.
به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، از  ۸ پروژه برق‌رسانی در شهرستان ایوان بهره‌برداری شد.
استاندار ایلام در آیین آیین گفت: طی دو سال گذشته ۸۶۰ میلیارد تومان در حوزه برق‌رسانی در استان هزینه شده است که این اعتبارات در دولت سیزدهم در مقایسه با دولت قبل ۲۰ برابر افزایش یافته است. از میزان اعتبارات استانی حوزه برق‌رسانی، سهم شهرستان ایوان ۳۶ میلیارد تومان است.
وی در ادامه افزود: برق‌رسانی به دور‌افتاده‌ترین روستاهای استان در این دولت در دستور کار قرار گرفته است.
دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: جبهه استکبار تنها فقط داعیه حقوق بشر را دارد و فقط به دنبال اهداف و منافع خود است. در واقع تمدن و فرهنگ غربی ماهیت اصلی خود را نشان داد.
وی مشارکت مردم در انتخابات را قدرت نرم عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شده است و امیدواریم بار دیگر ایلام جزو استان‌های برتر کشور در بحث مشارکت بالا در انتخابات باشد.
لازم به ذکر است علاوه بر افتتاح شبکه برق روستای کله‌جوب همزمان روشنایی معابر ۳ روستا و اصلاح شبکه ۵ روستا که شامل ۳۰۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۱۲ کیلو شبکه سیمی با کابل خودنگهدار، اصلاح کامل شبکه، نصب ۴ دستگاه ترانس جدید در نقاط مختلف و تبدیل ۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف افتتاح شد.

برای این پروژه‌ها ۳۶۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی(داخلی) هزینه شده است.
لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0