تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
102
مدیریت شعب بانک تجارت  استان ایلام:

سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی خارج از استان حساب های بانکی خود را در مرکز استان متمرکز کنند!

  • کد خبر : 3236
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی خارج از استان حساب های بانکی خود را در مرکز استان متمرکز کنند!
حسین اروانه مدیریت شعب بانک تجارت استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه از سرمایه گذاران وفعالین اقتصادی  خارج از استان ایلام خواست حساب های بانکی خود رادر مرکز استان متمرکز کنند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ «حسین اروانه »مدیریت شعب بانک تجارت  استان ایلام صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از سرمایه گذاران وفعالین اقتصادی  خارج از استان ایلام خواست حساب های بانکی خود رادر مرکز استان متمرکز کنند.

اروانه درجمع اصحاب رسانه  با بیان اینکه هر روز،  روزخبرنگار  است ،گفت:  این نشست، نشست شناخت همدلی وهمراهی اصحاب رسانه با،بانک تجارت است.  وی افزود: هرچه‌ به هم نزدیک تر باشیم  درک مان ازهمدیگر بيشتر است.  ان شاءالله که شاهد خبرهاي خوبی درخصوص رونق اقتصادی درکشور و همچنین استان باشیم.
مدیر شعب بانک تجارت استان ایلام بیان داشت:
بانک تجارت از سال گذشته تاکنون ۱۶۵۰ فقره به مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.
وی گفت:همچنین در این بازه ی زمانی این بانک در استان با اعطای هزار و ۶۲۵ فقره تسهیلات فرزندآوری از مهمترین بانک‌های حامی در حوزه‌ی ازدواج و فرزند آوری بوده و در سطح استان سال گذشته به عنوان بانک برتر معرفی شد.
مدیریت شعب بانک تجارت ایلام ادامه داد: متقاضیان تسهیلات فرزندآوری که در نوبت دریافت این تسهیلات هستند با تکمیل مدارک مورد نیاز به نوبت تسهیلات خود را دریافت خواهند نمود.

اروانه با بیان اینکه در بحث جهش مسکن نیر که از اولویت های دولت سیزدهم می باشد, افزود:محدودیت اعتباری در این بخش وجود نداردو هر گونه طرح و پروژه با شرایط شامل ساخت خوابگاه  دانشگاه  ها ،خوابگاه دانشجویان متأهل ، مسکن کارمندان و کارگران  ومسکن انفرادی خود مالکی باشند،تسهیلات خواهند گرفت.

وی افزود:فعالین اقتصادی هم استانی که در خارج استان سرمایه گذاری کرده اند در استان افتتاح حساب کند که این امر نه تنها سبب رونق اقتصادی می شود،بلکه بنیه مالی بانک های استان را نیز تقویت می کند وتمام خدمات بانکی درکوتاه ترین  زمان ممکن به فعالين اقتصادی توسط بانک‌ها ارائه  خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اقدامات این بانک در اربعین ادامه داد:بانک تجارت نسبت به خدمات بانکی در مرز مهران شروع بکار کرده و سه دستگاه سیار در منطقه و همچنین در کل مسیرهای منتهی به مرز مهران،ايوان  ملکشاهی  شیروان وچرداول تغییر وضعیت دستگاه ها خود پرداز جهت پرداخت افزایش سقف وجه انجام شده است.
مدیرشعب بانک تجارت ایلام  اظهار داشت یکی از واحدهای ارزی بانک تجارت کشور دراستان ایلام دایر ودر دوشیفت صبح وعصر تمام خدمات بانکی به زوار اباعبدالله الحسین ارائه خواهد نمود.

این مقام مسئول به تسهیلات حوزه خود اشتغالی نیز اشاره کرد و گفت: در راستای افزایش اشتغال تسهیلات متعددی در قانون بودجه در ردیف تسهیلات تبصره ۱۶و۱۸ همگی در دستور کار است و عمدتا در این رابطه تسهیلات پرداخت شده است.
وی افزود: عمده این تسهیلات در حوزه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بوده از از ۶٠٠میلیارد ریال تعهد شده نزدیک به ۵٠درصد نزدیک به ۱۲٠میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی گفت: همچنین در این راستا تعداد ۲٠چشمه حمام روستایی با اعتباری به مبلغ ۴٠٠ملیون ریال وام قرض الحسنه ساخته شده است.
اروانه اظهار داشت: دراستای حمايت از زندانیان  درسال ۱۴۰۱ ،۴۶۰ میلیارد ریال جهت آزاد شدن ۴ زندانی  تسهیلات توسط بانک تجارت استان پرداخت گردیده است.
وی درادامه درپاسخ سؤال خبرنگار پایگاه خبری طلوع ایلام دررابطه با بازسازی بانک تجارت شعبه مرکزی شهرستان ایوان، گفت: جهت‌ بازسازي این شعبه‌ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده ظرف چند روز آینده کار بتون ريزی انجام وتا دهه فجر انقلاب اسلامی اين شعبه افتتاح خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0