تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
144

مانور مدیرانی که برای ایلام هیچ آورده ای ندارند!

  • کد خبر : 3285
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
مانور مدیرانی که برای ایلام هیچ آورده ای ندارند!
«مهران» مورد بی توجهی مقامات ارشد کشور بوده وهرروز تعدادي ازمقامات ارشد کشور وارد ایلام و مرز مهران می شوند و در قاب عکس و خبر رسانه ها قرار دارند و از نزدیک ازدحام جمعیت زوار را در این مرز نسبت به سایر مرزهای خروجي به کشور عراق مشاهده می‌کنند؛ اما هیچ آورده ای برای ایلام و مرز مهران ندارند!
علیرغم اینکه بابی مهری و سانسور خبري صداوسیما ،مهران همچنان مرز اول عبور زوار اباعبدالله الحسین است، اما همچنان مورد بی توجهی مقامات ارشد کشور بوده وهرروز تعدادي ازمقامات ارشد کشور وارد ایلام و مرز مهران می شوند و در قاب عکس و خبر رسانه ها قرار دارند و ازنزدیک ازدحام جمعیت زوار را دراین مرز نسبت به سایر مرزهای خروجي به کشور عراق مشاهده می‌کنند؛ اما هیچ آورده ای برای ایلام و مرز مهران ندارند! بحث راه آهن که سالها در این استان بر روي کاغذ نقش ونگار بسته است و هرچندگاهی زمزمه  راه ریلی ایلام واتصال راه آهن کرمانشاه به ایلام مطرح می شود، اما بعد از چند صباحی به فراموشی سپرده می‌شود.
حضور وزير راه و شهرسازی درطول دو هفته، دوبار به ایلام به عنوان متولی اصلی ايجاد زیر ساخت های ریلی وجاده ای، هم‌ دردی دوانکرد. حضور معاون اول رئیس‌جمهور درمرز پر تردد زوار مهران و گفتگوهای کوتاه با زوارنیز همچنین دردی دوانکرد و ایشان به جاي پیگیری خط ریلی ایلام -مهران،و مهران -کربلا در همان روزخط ریلی شلمچه -بصره را پیگیری کردند که جاي بحث دارد .
تصادفات جاده‌ای و نبود راه آهن از مشکلات اصلی این مسیر می باشد؛ شاید مقامات ارشد کشوري مقصر نباشند  و ما مدیران استانی مطالبه‌ گران خوبی نبوده ایم!
مدیر عامل راه آهن کشور هم در اين چند روز مصاحبه ای داشتند که عنوان‌ نمودند :درصورت‌ همکاری طرف عراقی ظرف ۲سال مسير ریلی  مشهد، تهران،کربلا  راه اندازي خواهد شد! جناب رئیس‌ راه آهن کشور آیا تا بحال ازمسیر ایلام مهران  گذری داشته اید؟ آیا فاصله کرمانشاه تا ایلام ومهران را درنظر گرفته اید، که راه ريلي ۱۳۰کیلومتری کرمانشاه به ایلام را در اولویت های کاری تان قراردهید و دنبال اما واگر مقامات عراقی نباشید؟ لطفا ابتدا زير ساخت هاي ضروری رابررسی وعملیانی کنید، بعد…
لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3285
  • نویسنده : علی خان حاتمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : طلوع ایلام
  • 867 بازدید
  • يک دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. واقعا چرا به ایلام راه آهن نمیدن؟ این همه تصادف اتفاق میفته باید چاره ای اندیشید…