تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
30

پل صلواتی شهرستان مهران به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 3496
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
پل صلواتی شهرستان مهران به بهره برداری رسید
در آیینی و با حضور معاون عمرانی استاندار پروژه تکمیل و تعریض طرفین پل صلواتی به‌ طول ۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در این آیین،گفت: در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی،پل صلواتی در مسیر ارتباطی جاده ایلام – مهران با هدف رفع گره‌های ترافیکی و تسریع در تردد زوار در ایام اربعین حسینی(ع) با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

چشمه خاور اظهار کرد: پل صلواتی مهران با دهانه ۴۵ متری و حجم ۸۳۲ هزار مترمکعب خاکبرداری در محور ایلام – مهران (محدوده کنجانچم) به طول ۸ کیلومتر در کمتر از ۳ ماه توسط عوامل راهداری استان احداث و زیر بار ترافیک رفت.

وی افزود: این پروژه شامل تعریض ۱۲ دستگاه پل قبل و بعد از پل صلواتی، احداث فونداسیون و کوله‌های پل، احداث دستک‌ها قرنیز بتنی و خاکبرداری، اجرای بیس و روکش باندهای تعریض شده، نصب نیوجرسی خط کشی و علائم، عملیات خاکبرداری و ساخت تیرهای فلزی و عرشه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: با بهره‌برداری از این پل و مسیر قبل و بعد آن، در اربعین سال جاری چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی در مسیر ایلام به مهران حذف خواهد شد

 

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3496

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0