تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
63

کشف بیش از ۲۴هزار لیتر سوخت در منطقه ایلام

  • کد خبر : 3472
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کشف بیش از ۲۴هزار لیتر سوخت در منطقه ایلام
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از کشف ۲۴ هزار لیتر سوخت در یکی از گاوداری های اطراف شهر ایلام طی گشت های بازرسی کارشناسان این شرکت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ «پرویز ایدون» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام اظهار داشت: مطابق اخبار واصله مبنی بر دپو فرآورده‌های نفتی در محل گاوداری های اطراف شهر ایلام و در راستای صیانت از سرمایه های ملی، کنترل و نظارت بر مصرف سوخت یارانه‌ای و برخورد با قاچاق فرآورده‌های نفتی، بلافاصله رصد گزارش مذکور در دستور کار واحدهای نظارتی این شرکت ( کنترل و نظارت و حراست) قرار گرفته و پس از هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از مراجع قضایی و امنیتی در محل دپوی فرآورده‌ حاضر و مقدار ۱۰ هزار لیتر نفت سفید و ۱۴ هزار لیتر نفتگاز کشف شد.
ایدون با بیان اینکه ارزش تقریبی محموله سوخت کشف شده بیش از ۵میلیارد و ششصد میلیون ریال است، تصریح کرد: محموله های مذکور پس از کشف، ضبط و تنظیم صورتجلسه و اخذ دستور قضایی از تعزیرات حکومتی استان به انبارهای نفت منطقه منتقل شد و پرونده تخلف مذکور از طریق تعزیرات حکومتی استان در دست بررسی می باشد.
وی افزود: این منطقه کماکان با اقدامات کنترلی، تشکیل تیم های بازرسی مشترک با ادارات و گشت های شبانه روزی، به صورت مستمر بر جایگاههای عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده بیش از پیش نظارت دارد.
لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0