تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
79
استاندار ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه:

۳۲۶ طرح با اعتباری بیش از ۳۷ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر : 3453
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
۳۲۶ طرح با اعتباری بیش از ۳۷ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود
«بهرام‌نیا» استاندار ایلام گفت:۳۵ پروژه و طرح اقتصادی در استان با اعتبار چهار و هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال با اشتغال پایدار ۳۶۸ نفر نیز فعال و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز پنجشنبه ۵ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با همدلی و همکاری و معاضدت همه دستگاه های اجرایی استان بسیاری از طرح های مهم تأثیرگذار در سفره مردم و اقتصاد استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی به افتتاح ۲۳۹ طرح و پروژه در استان همزمان با ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: این میزان طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

استاندار ایلام یادآور شد: همچنین در این ایام ۵۲ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ناپایدار ۲۴۸۹ نفر کلنگ زنی می شود.

بهرام‌نیا بیان کرد: ۳۵ پروژه و طرح اقتصادی در استان با اعتبار چهار و هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال با اشتغال پایدار ۳۶۸ نفر نیز فعال و به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: در مجموع در ایام الله دهه مبارک فجر ۳۲۶ پروژه با اعتباری بیش از ۳۷ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال با اشتغال غیر پایدار ۲۴۸۹ نفر و ۳۶۸ اشتغال پایدار افتتاح،کلنگ زنی و فعال خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به برگزاری پدیده انتخابات در یازدهم اسفندماه سال جاری، افزود: دشمن از همه سازو کارهای برای اینکه مشارکت مردم را در انتخابات تحت تاثیر قرار دهد استفاده می کند و مشارکت و حضور حداکثری مردم در پاین صندوق های رای قدرت نرم کشور و نظام اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی عنوان کرد: مولفه اصلی قدرت نرم که مردم هستند و مردم ایران اسلامی در یازدهم اسفندماه بهتر از سنوات گذشته با کمک اصحاب رسانه به پای صندوق های رای خواهند آمد و بلوغ سیاسی خود را منصه ظهور خواهد رساند.

استاندار ایلام اضافه کرد: اصحاب رسانه با استفاده از قلم نسبت به تبیین انتخاب اصلح برای تشکیل یک مجلس قانونگذار، قوی، متقن و فنی اقدام کنند که یک مجلس قوی نقش مهمی در راستایپ ریل گذاری قوانین کشور دارند.

وی با بیان اینکه ما نمی‌گوییم که همه چیز گل و بلبل است، قطعا مشکلات و نارسایی ها وجود دارد و تلاش دولت در راستای حل این مشکلات است، خاطرنشان کرد: گفتمان امید و امیدواری را در جامعه ایجاد کنیم.

استاندار ایلام ابراز کرد: همواره با روی باز و آغوش گشاده همه نقطه نظرات و انتقادات شما را می پذیریم و به عنوان یک هدیه به آن نگاه می کنیم و می دانیم آنچه شما بیان می کنید از سر دلسوزی است.

 

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3453

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0