تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
4
‍ با حضور نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت:

تجلیل از خدمات اتاق اصناف ایلام به مناسبت روز اصناف

  • کد خبر : 1584
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
تجلیل از خدمات اتاق اصناف ایلام به مناسبت روز اصناف
علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با حضور در اتاق اصناف مرکزاستان ودیداربا اعضاء ، ضمن گرامیداشت آزادسازی مهران و روز اصناف از خدمات اصناف و بازاریان استان به ویژه در دوران کرونا قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در اتاق اصناف مرکزاستان ودیداربا اعضاء ، ضمن گرامیداشت آزادسازی مهران و روز اصناف از خدمات اصناف و بازاریان استان به ویژه در دوران کرونا قدردانی نمود.
بسطامی ضمن حمایت از کسبه و اصناف به بیان مواردی در خصوص ضرورت حمایت از بازار ،پیگیری اصلاح قانون نظام صنفی، استفساریه بند ۱ ماده ۲۲ در خصوص ارکان نظام صنفی کشور و استان ها ،بررسی مشکلات شهرک صنفی و مسائل بیمه‌ای و مالیاتی در حوزه اصناف مواردی مطرح نمودند.

رضا محمد رحیمی رئیس سازمان صمت ایلام در این جلسه ضمن تقدیر از حضور نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ، روز اصناف را به بازاریان ،تجار، و فعالان اقتصادی در سطح استان تبریک گفت و افزود : اتاق اصناف ایلام در مجامع و جلسات مختلف اقتصادی از ساختاری قوی در سطح استان برخوردار است و تمام تلاش خود را برای تعامل هرچه بیشتر با این عزیزان به کار خواهیم بست .
محمد رحیمی ادامه داد: در استان ایلام تعداد ۱۱۱ اتحادیه صنفی،۹ اتاق اصناف و نزدیک به ۳۷ هزار واحد صنفی داریم که به نسبت جمعیت بخش بزرگی از نیروی کار استان را در برمی‌گیرد.
محمد رحیمی ضمن تقدیر از همراهی اصناف در تعطیلات ناشی از شرایط کرونایی خواستار پیگیری تنفس شش ماه برای پرداخت تسهیلات اقساط تسهیلات کرونایی برای اصناف از سوی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی شد.
رئیس سازمان صمت ایلام همچنین در خصوص مشکلات پیش روی بازاریان در مباحث مالیاتی و بیمه ای ،لزوم اصلاح قانون نظام صنفی، به روزرسانی قانون تعزیرات، بازرسی و نظارت بر بازار توسط اتحادیه های صنفی، راه‌اندازی میادین میوه و تره بار توسط شهرداری ایلام و راه اندازی شهرک صنفی ایلام مواردی بیان نمودند.
در پایان این جلسه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح از خدمات این قشر زحمتکش قدردانی به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0