تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
95

برگزاری رزمایش طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۲ در ایلام

  • کد خبر : 3388
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
برگزاری رزمایش طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۲ در ایلام
آغاز رزمایش طرح زمستانی راهداری ایلام با هدف تسهیل عبور و مرور و ایمنی ترافیک در جاده های ایلام با همکاری نیروهای خدمات رسان و با حضور مسئولان استانی در محل نیروی انتظامی استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه این استان به دلیل وجود بزرگترین پایانه ی مسافری کشور در مرز مهران،یک استان ویژه درسطح کشور است،افزود: محورهای مواصلاتی استان به دلیل وجود این ظرفیت ها تحت تاثیر بارهای سنگین و نیمه سنگین قرار دارند.
چشمه خاور به افزایش ۲۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی و کاهش ۱۰ درصدی تصادف نسبت به سال گذشته اشاره داشت و گفت:این مهم نشان از تلاش راهداری و پلیس راه و سایر نیروهای خدمات رسان در محورهای ارتباطی سطح استان است.
چشمه خاور با بیان اینکه راهداری آمادگی کامل برای زمستان امسال دارد گفت:بارش نزولات آسمانی سبب رونق اقتصادی و کشاورزی استان می شود و امیدواریم امسال بارندگی خوبی در سطح استان شاهد باشیم.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در ادامه از آمادگی۳۲گروه راهداری با انواع ماشین آلات برای اجرای این طرح خبر داد و گفت:این گروه ها به صورت شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به مردم در سطح جاده ها و محورهای ارتباطی استان هستند.
وی به ذخیره سازی ۱۱ هزار تن نمک و ماسه در ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌های استان جهت اجرای این طرح خبر داد و افزود: همچنین ۲۷۲ نیروی راهداری و پشتیبان با ۲۴۲ دستگاه ماشین آلات سنگین،نیمه سنگین و سبک نیز مشارکت دارند.
وی با بیان اینکه راهداری در طول سال در کنارمردم در سطح جاده ها قرار دارد،گفت: در این سه ماهه زمستانی جهت خدمات رسانی بهتر به صورت ویژه تلاش می کند.
لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0